Alisha dah dapat "hadiah" hari lahir..

Hari Lahir Alisha bulan depan tapi Alisha dah dapat "hadiah".. Awai hadiah dia dapat.. hihii.. Tarikh lahir Alisha 05/09.. time ni nanti kami bertiga akan berada di Terengganu.. ;-)

Ohya "hadiah" yang saya maksudkan adalah GIGI.. muahahaa... Hari sabtu baru ni, saya terperasan gigi atas alisha dah tumbuh lagi sebatang.. setakat ni, gigi alisha dah ada 5 batang.. :-)

Okla, gigi dah makin banyak.. hadiah untuk alisha bagi memudahkan untuk makan biskut raya dengan banyak nanti.. hahah.. patutla, akhir2 ni saya tengok alisha ni asyik gesel2kan gigi dia je.. saya ni pulak asyik tegur dia jangan buat macam tu sebab saya ngilu... tapi entah macamana, terdetik hati saya untuk check gusi dia... sekali saya check, rupanya ada gigi baru nak tumbuh... hahah

Apa2 pun, saya harap dengan gigi alisha yang makin bertambah tu.. moga2 dia cepat2lah serasikan diri dia dengan gigi yang ada tu.. sebab saya taknak kena gigit lagi... muahhahahhah
Alisha dah dapat "hadiah" hari lahir..

2 comments.. read them below or add one

fieda fieda August 22, 2011
amboi speselnya hadiah alisha yer...
dapat la dia merasa kue raya taun ni..hehehe

intan mekasih inform result..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 22, 2011
hehe.. igtkn hadiah ape td.. rupenye gigi br eh.. XP jgn alisha dok gigit ibu & abah die lg udah la..