Hadiah Set Sabun Pengantin

Hadiah ni, minggu lepas lagi saya dah dapat tapi disebabkan internet slow so, mood nak update tu pun terbantutlah.. Hadiah Set Sabun Pengantin ni saya dapat hasil kemenangan Giveaway Ziesalikan Saya Nak Cantik anjuran Ziesalikan  
 
 
Saya belum guna pun lagi, tapi akan digunakan.. tak sabar jugak nak tengok kesan sabun ni.. mana tau kulit lebih cantik.. hihiii.. Thanks tau Ziesalikan




Ohya, tak lupa jugak, saya nak update pasal pen Stabilo yang dah pun saya terima.. memang bagus ni.. pen sangat diperlukan dalam kehidupan saya.. hihii

Kalau u all pun nak & tak tahu macamana nak dapatkan pen ni.. baca entry ni yer :-)

1 comment... add one now

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 08, 2011
yeah, pen Stabilo pun sy dh dpt gak, ngehehe.. best kn pen tue? Thanks ye coz share psl bnde2 free nie.. ^_^