Memperkenalkan WATERMARK & BANNER IntaNBerliaN.. ;-)

Entry sebelum ni saya ada bagitahu u all yang saya menang banner & watermark dan saya dah dapat pun hadiah tersebut hihii.. Hari Khamis lagi saya dah dapat hadiah ni... & saya dah tak sabar2 nak tunjuk dekat u all banner & watermark saya tu.. tapi disebabkan saya balik kampung my dear, so, niat tu terbantutlah sekejap..

Tapi!! hari ini saya telah sampai ke rumah saya.. walaupun internet slow tapi hati saya ni dah tak boleh nak tahan2 dah... tak sabar nak tunjuk... hahhah Bukan pasal nak berlagak or apa.. jangan salah faham tau... Cumanya saya rasa happy sangat sebab dah ada banner & watermark, so, bila kita happy, of courselah kita rasa nak berkongsi kegembiraan tu dengan semua orang kan... :-)

Bagi saya, banner & watermark yang Eca buat ni, memang betul2 memuaskan hati sayalah!! Walaupun ianya free tapi Eca buat dengan baik.. takdalah melepaskan batuk di tangga kan.. ececce.. Saya sekadar bagitahu Eca banner macamana yang saya nak & Eca pulak cuba sebaik mungkin memakbulkan impian saya tu... hihii

Saya puji Eca sebab rajin menggodek2 blog saya ni untuk mecari idea macamana nak buat banner saya tu.. akhirnya terjumpalah gambar kami bertiga yang berkenan di mata Eca.. Ohya, memang saya tak bagi apa2 gambar pun dekat Eca ni.. cuma saya bagitahu nak banner yang menggambarkan saya ni seorang ibu & seorang Isteri.. Thanks tau Eca... Akak memang betul2 menghargainya :-)

So, taknak cakap banyak dah.. Meh tengok banner & watermark IntaNBerliaN.. hihii



Banner IntaNBerliaN... Nampak tak, ada gambar saya, my dear & Alisha... :-) Ada nampak macam banner seorang isteri & ibu tak?.. hihii.. Nampak gayanya lepas ni, boleh lah saya iklankan banner saya ni.. hihii.. Emm nak kena try tanya Eca ni.. sudi tak iklankan blog saya ni di ruang iklan blog dia tu... hihii Mana tau, boleh bantu up kan traffick blog saya selain memperkenalkan blog saya dekat blogger lain... muahahah ;-)


Ini pulak watermark IntaNBerliaN.. hihii Cantik tak?... hihii Tapikan, masalah saya adalah, saya tak tahu macamana nak guna watermark ni.. Yela, tengok blogger lain bila upload gambar ada watermark dekat gambar mereka tu, so, tak boleh la orang lain nak cilok kan.. saya pun adala terniat nak letak dekat gambar2 yang bakal di"upload" selepas ni.. tapi tak reti nak buat macamana.... waaaaaaaaaaaaa ajarlah saya.. watermark dah ada nih...huhuu Sorry la, saya memang tak berapa nak reti bab2 ni... maklumlah.. dah tua... muahahhahhah

So selesailah sesi memperkenalkan watermark & banner blog saya.. U all boleh je bagi pandangan dekat banner & watermark saya ni tau.. :-) Bagi saya memang cantik lah.. & memang memuaskan hati saya tapi setiap orang ada citarasa yang tersendirikan.. mana la tahu kot u all punya pendapat berbeza dengan saya.. hihii

Apa2 pun terima kasih tau Eca.. Ohya, kalau u all pun nak Eca buat banner, watermark or edit blog u all, u all boleh suruh Eca.. Eca ada buat tempahan juga kalau tak salah saya.. :-) Kalau u all nak tengok entry memperkenalkan banner & watermark saya di blog Eca, u all klik sini yer

P/s : Hope ada yang bantu saya guna watermark ni sebab dah tak sabar nak guna.. hihii

{ 10 comments.. read them below or add one }

Puan Kutu Puan Kutu August 14, 2011
edit pic pakai apa?klu pakai photoscape boleh saya ajar..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 14, 2011
lawa2.. bestnye dh ade banner & watermark sndri..huhu~.. jealous sy kat ina tau..

snang je nk ltak watermark tue.. if gune application "Paint" kat laptop pun leh aje.. ^_^ sy leh ajarkn..
☀ Izzaty Hedry☀ ☀ Izzaty Hedry☀ August 14, 2011
lawa nya ... ! =)

meh tgk sini sis .. http://cekedismanis.blogspot.com/2011/08/toturial-letak-watermark-pada-gambar.html
Unknown Unknown August 14, 2011
wah mmg cantik la kak!! jelesnya..hhee
@LeenShamsh @LeenShamsh August 14, 2011
kite pulak intan malas nak watermark..nanti ambek mase lagi heheh

cantek sgt! 5 bintang!
IntaNBerliaN IntaNBerliaN August 14, 2011
puan kutu : pakai paint.. software tu xda pun.. hihii

nisa : a'aa saya guna pain, nanti leh ajar.. hihii

izzati : aik, ada buat toturial ek.. ok, nant trjah :-)

jijah : thanks :-)

ummu muhammad : yeke.. saya xtau lak.. nk try dulu camne.. entah2 sy yg xrei ni, lg lama amik masa.. hahha
NurShahFamily NurShahFamily August 15, 2011
cantik watermark tu hehehehe...
nak pakai guna photoscape je... download free je ... ok la ada watermark so org tak senang2 amik pic kite...
Lissa Lissa August 15, 2011
tahniah^^. lisa ade wat tutorial cara letak watermark .jom la jengah^^
fieda fieda August 15, 2011
ermm..bestnyer intan dah ada banner sdiri dan watermark....huhuhu..kak fieda xdok lagi..bila la nk dpt..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha August 17, 2011
wahh,siap berentry.baru sempat singgah hari ini...busy sangat edit blog sekarang.hikhikhik....thanks again kak :)