Lagi 2 rezeki kemenangan di bulan Ramadhan

Alhamdulillah syukur kepada Tuhan... saya menang lagi.. 1st, saya menang  ecadwinkyasha's giveaway. Actually dah lama keputusan ni keluar & saya pun dah lama tahu cuma tak buat entry je sebabnya internet dekat rumah saya sangat2 slow... hihii

Giveaway Eca ni saya menang banner & watermark tau.. suka sangat sebab blog saya memang tak ada lagi banner & watermark ni.. hihii Lepas saya tahu saya menang terus saya emel Eca bagitahu detail macamana yang saya nak..

Saya bagitahu nak banner yang menggambarkan yang blog IntaNBerliaN ni adalah blog seorang isteri & ibu.. tentang watermark tu pulak, terpulang dekat Eca la macamana.. saya follow je... hihii.. TAPI kan u all.. sebenarnya Banner & Watermark saya tu dah siap semalam.. hihii So, tunggu entry akan datang pulak yer.. saya tunjukkan hasil.. Nanti u all nilaikan yer... hihii Surprise.. :-)

 Keputusan penuh Klik SINI 

Lagi satu pulak saya menang GIRANG 1st Giveaway for MUAHXs.. GA ni dianjurkan oleh Girang


 tempat ketiga X 1 => Flip Flop Filem Just Go With It

Saya dapat tempat ke 3.. hadiahnya seperti dekat atas ni la.. hihii.. Alhamdulillah.. syukur pada Tuhan kerana memurahkan rezeki saya dibulan Ramadhan in.. :-) Apa2 pun, terima kasih tau Girang & Eca

 Keputusan penuh Klik SINI
 
Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan :50


2 comments.. read them below or add one

Puan Kutu Puan Kutu August 12, 2011
tahniah2..mura rezeki..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 14, 2011
congrats dear.. mmg berkat btul Ramadhan ye.. ^_^