Baby booties yang comel untuk adik Alisha in future.. hihii

Semalam saya dah pun terima baby booties yang saya menang hasil join Giveaway Contest!! on my pregnancy!! yang dianjurkan oleh Aida.




Inilah booties yang saya dapat tu.. Mula2 ingatkan kot2 la kaki alisha ni boleh muat.. sekali try2 nak masuk, separuh pun tak lepas... hahahah.. So, secara spontan saya cakap dekat alisha "alisha tak muat kasut ni, so, ibu bagi dekat adik alisha je la lainkali yer".. si alisha yang tak faham apa2 ni.. just buat tak tahu je... hahhaha



Kalau u all nak tahu, booties ni dibuat sendiri oleh aida tau.. cute kan.. hihii saya betul2 menghargainya.. dahlah aida tengah pregnant kan, bersusah payah siapkan booties ni.. :-)  Selain saya, Nisa pun dapat jugak booties ni.. Hannah anak nisa pun sama la macam alisha tak muat jugak.. Kalau u all nak tengok booties yang nisa dapat klik SINI.. Nisa punya warna pink.. :-)

P/s : Nisa jom jadikan kasut ni sebagai motivasi untuk dapatkan baby tahun depan... muahahhahah ;-)    

{ 7 comments.. read them below or add one }

NurShahFamily NurShahFamily August 10, 2011
cutenyer heehehehe... kalau pandai jahit n creatif mmg jadi la benda2 ni kan hehehe...
pas ni mesti ada pakej sepasang ngan kasut lak
indahhiasan indahhiasan August 10, 2011
tomey tomey..

http://indahhiasan.blogspot.com/2011/08/panduan-lengkap-sembahyang-fardhu.html
jamilahamzah jamilahamzah August 10, 2011
kl adik alisha baby boy cmner?
SeputihSalju SeputihSalju August 10, 2011
usaha tangga kejayaan...;-)
mama_umar_maryam mama_umar_maryam August 10, 2011
jadikan motivasi ye!! berusehe!! hehehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 10, 2011
hehe..of course Ina.. jom kite usahakn utk dpt baby next yr eh.. booties tue akn jd smangat, ngehehe..

lawa gak booties yg Ina dpt, kaler ijau, my fave.. ^_^
Unknown Unknown August 10, 2011
yey! tahun depan kak nak pregnant..Amin kak jijah doakan yer..