Hadiah dari Adyshariz & Maybelline & sample dari Campbells

Hari tu saya ada bagitahu u all yang saya menang GA From Adyshariz kan.. So, baru ni, saya dah terima hadiah tu..



 Saya dapat keychain angry bird.. lagi satu tu apa u all panggil yer.. saya panggil "pensel tekan".. hahahhah yela, bila nak tulis kena tekan.. hahhah..

 

 Tapi sayangnya pensel tu macam rosak.. emmm bila saya tekan.. ia jadi macam dalam gambar dekat atas tu.. penyambung dia dah patah.. takpala, nak buat macamana.. lekat dengan salotape boleh kot.. hihii


Lip gloss ni pulak hadiah dari Maybelline.. Hadiah ni Maybelline akan bagi dekat 
500 orang yang pertama jawab survey dia.. So, alhamdulillah la sebab saya diantara 500 orang tu.. Hihii Nisa pun dapat jugak ;-)


Yang ni pulak sample sup segera dari Campbells.. saya suka.. dah makan pun.. hahah.. saya memang selalu makan sebelum ni.. :-) Bab2 minta sample ni.. sayalah orangnya.. hahah suka minta sample tau. sebab suka dapat barang free... hahahhahhahahah boleh gitu.. sebenarnya bila saya dah rasa sedap.. ianya bagi peluang untuk saya terus pergi beli.. tak payah sample2 lagi dah.. terus beli .. hihii

4 comments.. read them below or add one

fieda fieda August 23, 2011
best kan kalu dpt brg free..hihihi..
sma la kak fieda pun panggil pensil tekan.
syawalsimpsons syawalsimpsons August 23, 2011
alamak...angry bird la..nak gak...kikikiki....sue gile tau ngan angry bird..kikikiki
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 23, 2011
btul aa tue, sy pun pgl pensel tekan gak, haha.. sygnye dh patah..xpe la, simpan wat kenangn=an je la ye.. ^_^
shahdiana shahdiana March 13, 2013
entry lama tapi nak komen jugak..yana pun minat tau bab minta sample ni...kalau sample kat mall tu yana siap tunggu nak rasa lagi...hihihihi