Alisha dah pandai turun dari katil

Yahooo seronoknya saya.. Sebelum ni saya memang dah tahu yang alisha dah pandai turun dari katil, mean, turun guna kaki la kan.. tapi tergantung la kaki dia sebab katil saya tinggi.. Saya ni pula, tak pernah terfikir untuk biarkan je alisha turun sambil saya tengok.. selalunya, saya pegang bontot dia & dia turun slow2..

Tapi pagi tadi.. saya biarkan dia turun sendiri.. horrayyyy alisha berjaya.. dia duduk dekat tepi katil lepas tu turunkan kaki kanan dia sambil tangan pegang katil & alisha telah berjaya turun!!! tak jatuh pun.. seronoknya saya... tak perlu risaukan alisha lagi sebab alisha Good Girl..!! dah mula faham banyak perkara.. hehheh Ibu sayang kamu lah sayang... umur menghampiri setahun tapi dah banyak perkara yang kamu faham & boleh lakukan.. hihii
Alisha dah pandai turun dari katil

2 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 23, 2011
hehe.. pandai dh Alisha nie ye.. XP kang pasnie dok panjat2 kerusi meja lak, ngehehe...
Marina Marina August 23, 2011
seronok tgk gelagat budak kecik kan?