Rezeki menang Tupperware & Bloglist

Alhamdulillah.. ada lagi rezeki saya menang GA.. Kali ni menang dekat blog Nad pula hasil saya join Giveaway Raya By Miss Nadya.. Blog saya tersenarai di bloglist Nad.. Ini adalah first time menang bloglist.. Okla kan.. sekurang2nya ia boleh membantu saya up kan traffic.. hihii..

 Keputusan penuh Klik SINI 

Selain tu, saya jugak ada menang MIAMICASA CONTEST "Kisah Aku & Tupperware".. saya dapat tempat ke 2.. 


 Inilah hadiah yang bakal saya dapat.. hhehe saya paling suka dekat bag dia tu.. muahaha





Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 54

2 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 24, 2011
congrats ina!! xrugi vote awk utk contest tupperware tue, ngehehe.. XP leh aa simpan kuih raye, hihi~..
QasehnyaRania QasehnyaRania July 26, 2012
wah ..cantik la tupperware tu ..;)