Menang Hadiah Dari Mesir


Alhamdulillah.. Nampaknya kali ni saya ada rezeki menang contest pulak.. Contest Saya Sayang Mesir yang dianjurkan oleh Zieda. Contest ni ala2 nak kena buat karangan la jugak.. Penat memerah otak, rasa macam buat karangan Tingkatan 5 je... hahah

Normally, saya malas nak join contest yang nak kena perah otak ni.. lebih2 lagi nak kena tulis pasal pandangan kita.. Tapi entah macamana contest ni saya jadi terajin la pulak.. peserta yang paling akhir pulak tu join... Dah lah macam tu, tak sangka pulak boleh menang... hihii

Tajuk untuk "karangan" contest ni adalah “Patut atau Tidak JPA dan MARA Menghantar Lagi Pelajar ke Mesir“.. U see, berat tak berat kepala otak saya ni nak kena perah.. muahahah Apa2 pun alhamdulillah.. saya menang tempat ke 3..

Hadiah yang bakal saya menang adalah

Tempat Ketiga [20 LE]
1) Unta-doll Mesir
2) T-shirt I Luv Egypt

 Keputusan penuh Klik SINI
 
Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 51

1 comment... add one now

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 14, 2011
congrats ina.. bestnye dpt hadiah dr mesir, hehe..