Menang hadiah RM338 cash voucher & GA adyshariz

Alhamdulillah.. terima kasih kepada Kak Tie sebab sudi inform kemenangan ni dekat saya.. :-) Thanks jugak dekat si cantik manis adik Kyra sebab sudi mencabut nombor bertuah auntie tu yer.. hihiii.. Kali ni saya menang cash voucher Rm338 Equatorial Cameron Highland... Seronoknya rasa hati, tak sangka menang hadiah utama.. muahhahha

image


Hotel ni satu bilik pun mahai! Emm saya tak pasti saya akan pergi or tak.. tapi rasanya macam saya nak bagi dekat my mum & my dad je kot.. Lagipun my mum memang teringin sangat2 nak pergi Cameron Highland.. kalau saya bagi voucher ni, at least kurangla sikit ongkosnya.. kalau nak kene bayar pun takdala banyak sangat kan.. bagi chance my mum & my dad honeymoon.. muahaha :-)

Keputusan penuh Klik SINI



Ohya, baru teringat.. saya pun ada menang Giveaway From Adyshariz.. Alhamdulillah jugak, ini adalah kemenangan kedua saya untuk GA anjuran Aisha ni.. :-) Kali ni saya menang sebab saya menjadi peserta pertama.. hihii.. Bertuah jugak jadi peserta pertama ni.. :-)  Thanks dekat PinkUmmi sebab inform saya & thanks dekat Aisha jugak :-)


Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 48

3 comments.. read them below or add one

Puan Kutu Puan Kutu August 07, 2011
wah best2..at least penginapan dah ada..honeymoon sakan la ur parents..:)
mama_umar_maryam mama_umar_maryam August 08, 2011
wahhhh sonoknye!!tahniah ye..adiahkan kt ur parent sgt2 sweet okay
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 08, 2011
bestnye dpt gi Cameron Highlands, huhu~.. syok la parents Ina nnti, dpt gi honeymoon lg, hehe... congrats ye Ina.. ^_^