Alisha dah pandai menGIGIT!

Alahai anak kesayangan saya ni... Sejak2 dah ada gigi 4 batang ni.. suka betul menggigit... Biasa yang jadi mangsa, dah semestinyalah ibu Alisha ni... Time bagi minum susu pasal nak tidur, dia ok je.. tak gigit pun tapi time menyusu sekadar nak menghilangkan haus dia tu.. siapla... lepas minum, dia main2 pastu zaaappp kena gigit.. Adoiii sakit tau.. huhh!!

Kadang2 tu, suka2 dia selak baju saya lepas tu nak gigit perut s=aya.. tapi tak berjaya sebab perut tempat saya geli.. automatik saya tergelak.. hahahaaa *kenapa kalau geli kita gelak yer* Budak2 besar Alisha ni menggigit sebab gatal gusi ek..?

Peha saya pun kena gigit.. hahha tapi takdala sampai berbekas kan.. yela, gigi pun tak banyak lagi.. Abah Alisha pun kena gigit.. Mula2 alisha ni main2 badan kita, peluk2 kita, kalau tiba2 dia geram kena la gigit.. hahha.. dahla Alisha ni jenis semua masuk mulut.. ingat badan ibu & abah ni pun boleh masuk mulut ke.. hihii..

Tapi satu benda yang tak boleh tahan tu, dia gigit gigit @ isap jari kaki dia... huhh!.. Tengah2 duduk, dia tunduk kepala lepas tu gigit ibu jari kaki dia.. kadang2 tu pulak, tengah2 baring, dia tarik kaki dia lepas tu, masuk ibu jari kaki dia dalam mulut.. Aduss.. Dulu pun memang dia suka buat macam tu tapi dah 2 3 bulan stop, 2 3 hari ni dia buat balik.. huhh!! Please jangan bagitahu ibu, Alisha nak adik yer... :-)

Saya ni pulak tiba2 teringat cerita 3 orang kawan saya, anak mereka pun hisap @ gigit ibu jari kaki jugak, lepas 2 3 bulan, mereka hamil.. huhu Hope saya tak jadi macam mereka la.. *Saya belum bersedia untuk hamil tahun ni tapi tahun depan InsyaAllah* harap2 cepatlah hilang kegatalan gusi Alisha tu :-)


P/s : Baju raya Alisha dah beli.. opah Alisha sponsored.. Saya & abah Alisha pun dah dapat duit raya in advanced dari opah Alisha... hihii Thanks my mum..!! ;-)
Alisha dah pandai menGIGIT!

2 comments.. read them below or add one

zareliqa afiqa zareliqa afiqa August 08, 2011
alolo...shomey nya! :)
Gusi gatal kot.2 yg suka menggigit..ehee
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 08, 2011
hehe.. blikn la Alisha mainan baby teether tue, biar die gigit sepuas ati, hihi~.. >_<

wah, Alisha dh ade bj raye ye.. xsabo nk tgk nnti.. hihi..yup2, jom pregnant thn dpan jom!! ^_^