Aksi2 Alisha memakai inner pemberian ROSS

Alhamdulillah, semalam saya dah pun menerima inner hasil kemenangan saya join GA "Inner Itu Saya Punya" Thanks yer Ros, memang inner tu cantik sangat & saya suka sangat2 tau.. :-) Actually saya tak pernah ada inner pun, ni adalah 1st inner la yang saya ada.. hihii

Sebelum ni pernah juga try yang adik saya punya tapi saya tak berapa suka dengan kain inner tu tapi yang Ros bagi ni, bagi saya perfect.. Kain dia saya suka, warna dia saya suka, design dia pun saya suka.. bila pakai, inner ni tak melekat di kepala saya ni tapi macam terbentuk.. kira ada muncung sikit la kat hujung tu.. nampaklah muka kita bujur je.. hihii... 

Saya siap pakaikan inner tu dekat Alisha tapi terpaksalah pinkan inner tu di belakang... hihii... Jom lah cuci mata melihat inner tersebut sambil melihat aksi Alisha... hehehee





Inner Two Tone
Dark Purple + Sky Blue





Inner Three Tone 
Magenta 1 + Purple + Turquoise

{ 7 comments.. read them below or add one }

Munn Jaafar Munn Jaafar August 03, 2011
hihi comelnya dia.... =)
Iryani Noor Iryani Noor August 03, 2011
alololo.. cute sungguh anak dara nih
Unknown Unknown August 03, 2011
rasa jijah inner ni dari butik ayunar kot..hehe sbb pon ada beli sana. best kak pakai inner ni. akak try pakai gan shawl yer..mest menarik! hehe

btw 2 batang gg je alisha..comelnya...
@LeenShamsh @LeenShamsh August 03, 2011
Subhanallah cantiknye alisha ni...

ibu alisha...geram sgt dgn anak awakkk!!cantekkkkk! mate, hidung..perfect!

semoga membesar sebagai muslimah yang cantik segalanya..luar dan dalam ye alisha! acik suke sgt tgk muke alisha ;)
Unknown Unknown August 03, 2011
comel betul alisha ni geram tul tengok
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 03, 2011
comel la Alisha, hehe.. Inner tue pun lawa..nmpk shiny lak tue..untung la Ina nie dpt inner nie ye..