Hadiah dari PinkUmmi yang best2.. hihii

Alhamdulillah.. saya dah dapat hadiah dari PU.. Malam tadi saya sampai rumah dari kampung dah lewat pun.. Sekali tengok dekat peti surat tertampal kertas dari posmen suruh ambil barang dekat pejabat pos.. Memang dah agaklah PU punya sebab PU dah inform awal2..  

So, pagi tadi my dear tolonglah saya pergi ambil.. Thanks dear :-)


Dalam bag kertas ni lah tersimpan semua hadiah dari PU tu.. warna pink lagi.. hihii Suka la bag kertas ni.. comel.. cute je.. hihii.. Actually, masa buka je sampul bungkusan ni, saya terpandang bag kertas ni, terus terdetik.. "Wah, baiknya PU ni.. sampai isi dalam bag kertas yang comel".. ingatkan dalam kotak biasa je.. :-) Nak tahu apa ada dalam ni.. jom layan gambar dekat bawah ni.. hihii


 Minyak wangi Outspoken hadiah dari kemenangan join Kuiz dari PU :-) Wangi tau perfume ni.. hihii Botol dia pun comel je.. raya nanti boleh try perfume ni pulak.. hahah *Actually saya ni dulu salah seorang penggemar minyak wangi.. setiap hari pergi kerja mesti pakai perfume yang berlainan..hahhah tapi dah kahwin, dah tak buat dah tabiat tu.. lebih2 lagi duduk rumah je..hihii*


Keychain ni pulak hasil kemenangan cabutan bertuah & lip gloss tu pulak sebab Like gambar PU kot & semua komen entry PU dapat hadiah.. Tak sangka pulak boleh dapat 2 lipgloss.. sebenarnya saya dah terlupa apa hadiah yang saya patut dapat.. hihii 

Lipgloss ni satu saya dapat yang Sweet Caprice & lagi satu Fuchsia Shine.. Thanks la PU.. sebab lipgloss saya memang dah habis pun sebenarnya... hahha


Thanks jugak pada PU sebab PU bermurah hati hadiahkan saya shawl & gelang ni sebab saya selalu inform pasal kemenangan CGL PU.. kiranya tanda terima kasih dari PU la.. Ya Allah, saya memang tak sangka langsung yang PU akan bagi hadiah ni dekat saya.. yela, saya inform sebagai seorang kawan.. kawan2 menang, mestilah kita tumpang sekaki seronok kan..

Baiknya PU ni.. sanggup hadiahkan saya macam2.. :-) Hadiah semuanya untuk saya kelihatan lebih cantik je ni.. muahahha.. semua yang boleh dipakai di hari raya.. :-) Thanks lagi sekali tau.. seronok berblog ni sebab saya rasa membe2 dekat blog ni semuanya baik2.. rasa macam rapat je walaupun kita semua tak pernah jumpa.. Saya memang hargailah hubungan kita ni semua.. :-)


Ini kad raya dari PU.. Tulisan PU cantik.. Seriously, dari zaman sekolah lagi saya malu untuk bagi kad raya dekat orang sebab tulisan saya macam budak darjah satu... hahhahahah hodoh giler hokay!! Kalau u all nak tahu, selama ni, kalau saya bagi kad pun.. mesti ucapan tu saya tulis dalam komputer & print out lepas tu tampal je dekat kad.. bila orang tanya kenapa, saya cakap, "malas nak tulis tangan, kebetulan ada depan komputer, terus je la key in"... hhahahhah *kantoi sudah!!* ;p

Apa2 pun thanks tau PU.. saya sangat2 suka & hargai hadiah dari PU ni.. :-) Thanks ye... Hug sekali lah... (",)

P/s : Petang tadi terus merasmikan shawl dari PU ni.. hihii

5 comments.. read them below or add one

tiefazatie tiefazatie August 21, 2011
wah..bestnya..ifa ada 3 kot hadiah drpd pinkummi yg ifa xdpt lg nie..hee..ifa pun lupa la..lama dh nie..haha..

murah rezeki sis..byk btol hadiah pinkummi bagi!best gle!

baek btol pinkummi nie..=)
Puan Kutu Puan Kutu August 21, 2011
bertuah badan..byk tu dapat hadiah..bley pakai raya.best2..hehe
fieda fieda August 22, 2011
huii..meriahnyer hadiah dari PU...
jamilahamzah jamilahamzah August 22, 2011
byknya dapat hadiah dari PU...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 22, 2011
wah2..byk btul kn hadiah yg Ina dpt dr PU.. untung btul, hehe..