Alisha sesak nafas


Pengalaman untuk saya... Pada pandangan saya nampak ianya biasa, tapi pada pandangan seorang doktor ianya teruk... So, tak pasal2 Alisha kena naik ambulance dari klinik kesihatan ibu & anak ke Hospital Sultan Abdul Halim Sungai Petani... Tujuan ke klinik semalam untuk appoiment checkup tapi lain pulak jadinya... Tunggu saya free baru saya karang yer... InsyaAllah saya usaha karang malam ni & publish esok... Esok seharian saya tak dapat online sebab dah dapat notis seharian takda elektrik... Apa2 pun keadaan Alisha semakin baik...

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 15 comments.. read them below or add one }

Rai OurKizuna Rai OurKizuna April 15, 2015
kesiannya alisha.. nampak dia macam ok je tu.. harap2 takde apa2 yg serius..

betul la ina.. kadang2 kita rasa biasa je..tapi org lain tgk macam dah kronik sangat..saya selalu kena macam tu..
syawalsimpsons syawalsimpsons April 15, 2015
adoi kesian alisha...moga cepat sihat ye alisha
eima eima April 15, 2015
semoga cepat sembuh
zazanizam zazanizam April 15, 2015
Alhamdulillah..sabar ye ina.
azizah green line azizah green line April 15, 2015
alisha kena pakai nebulizer@ gas tu mungkin sbb paru2 banyak kahak..biasa pakai camni kat wad jijah sbb jangkitan di paru2.
ieza ashaari ieza ashaari April 15, 2015
Semoga cepat sembuh alisha.
Syeeda Syeeda April 15, 2015
Alhamdulillah. semoga cepat sembuh ye Alisha =)
nita nita April 15, 2015
semoga cepat sembuh..
Sya Nadia Sya Nadia April 15, 2015
kat sana mmg cepatkan kalau kes kanak2..sya suka..masa anak kawan dulu kena air panas, kenanya semalam. tapi baru hari ni ibu dia dpt p klinik sbb x de kenderaan. tetap juga naik ambulans hantar p hospital sungai petani.. kalau ikutkan, dah ok sikit dah lecur anak dia tu. lecur pun tak teruk mana .. sikit je..tp still masuk kecemasan kat red zone.. punya lah care pasal kanak2..
shahdiana shahdiana April 17, 2015
anak yana yang sulung tu dah biasa pakai nebulizer ni ina...sepatutnya ni tuk yang ada asma n tak berapa elok...kalo boleh dielakkan sejarang yang mungkin...anak yana takde asma tapi kalo batuk yang teruk sangat akan kena ambik nebulizer ni jugak...untuk clearkan paru2 dia...smoga alisha cepat sihat selalu
Puan Kutu Puan Kutu May 04, 2015
kenapa dengan Alisha,.semput ke..moga dah sihat sekarang
ruhaya matruhaya mat November 10, 2015
Semoga alisha sihat ye...