Aqilah dah mula nak beraksi


Aqilah ni memang aktif... duk buat ibu dia ni menjerit je kojenya... tak reti duduk diam... ada je aktiviti dia... terlebih explore Aqilah ni tau... Baru ni saya mengadap komputer, sekali terpandang Aqilah bukak peti ais... saya cepat2 menuju ke arah Aqilah.. tengok2 Aqilah tengah tuang santan dalam blender.. dalam blender tu pulak dia dah siap letak cili & carrot... adehhh... mulanya rasa nak marah tapi sempat lagi ambik gambar... dah siap ambik gambar, rasa marah tu dah berkurang.. yang timbul rasa nak gelak... hihii... Aqilah... Aqilah...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 12 comments.. read them below or add one }

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI November 04, 2014
anak kedua mmg mcm tu kot kak.. mcm adik yui.hihih. aktif.
idzwa kamaruddin idzwa kamaruddin November 04, 2014
masak lemak yeee..hahaaha..
Mila Hilas Mila Hilas November 04, 2014
aduhai peningnye kepala kn? biasa lah sis..dlm keluarga mestia da yg mcm ni..sorg ok, sorg lagi lasak x ingat hehe.nt yg ketiga xtahu la nk ikut mcm yg 1 ke yg 2 hihih
ziezah.com ziezah.com November 04, 2014
aqilah nak masak lemak carrot yer..huhuhu aktif aqilah ni.. bijak explore tgk ibu buat..heee
eima eima November 04, 2014
nktolong ibu die masak la tu .... tak pe biarkan die xplore dlm dunia die sendri ... pekembangan minda die tu
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha November 05, 2014
lobak masak lemak cili api?terbaik aqilah ne.hahahaha...nasib xde anak, klu x..berbesan la kita ye :D
lynndamya lynndamya November 05, 2014
Salam, hahaha..amboi nak main masak2 si Aqilah haa...
siti zawiah siti zawiah November 05, 2014
aqilah nak masak apa tu..hehe
Sya Nadia Sya Nadia November 06, 2014
Anak no 2,memang 'nakal' sikit. Tp cerdik! Dah namanya pun aqilah, dia jd 2x ganda cerdik.. Haha.. Nanti besar boleh tolong ibu masak ye kak ngah.. :-)
Puan Kutu Puan Kutu November 07, 2014
budak besar aqilah ni mmg tgh aktif..semua benda dia nak explore..sempat lagi tu amik gambar.well done ibu alisha aqilah afrina.haha
Fiza Rahman Fiza Rahman November 24, 2014
Hehehe...nak buat carrot susu ker tu. Tambahan perisa cili ☺