Rezeki Kemenangan GA di awal Ramadhan

Alhamdulillah di awal bulan ramadhan @ Ogos, saya masih ada rezeki menang GA.. Syukur juga untuk kemenangan di bulan Julai, saya dapat 15 kemenangan.. Kali ni saya menang giveaway keychain from langkawi yang dianjurkan oleh Lisa Afha


Ini adalah kemenangan saya yang pertama dengan Biras a.k.a. Mama Idlan.. Maksud saya, GA yang kami join, kami sama2 menang.. hihii..

Tahniah untuk Mama Idlan & pemenang2 yang lain juga.. Tak lupa juga terima kasih ye Lisa Afha    

Keputusan Penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 46

2 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 02, 2011
Congrats Ina.. and jugak Jaa. Hehe.. Dua2 pun kaki gile contest & GA, hihi~.. ^_^
fieda fieda August 02, 2011
tahniah..rezeki bulan puasa..