Pemberian dari seorang kakak kepada adik


Saya rasa Alisha ni macam dah besar sungguh tau... Minggu lepas saya nampak dia bagi seluar dia yang dah tak muat dekat Aqilah... Alisha cakap dekat Aqilah "Aqilah, Aqilah ambikla seluar ni, kakak dah tak muat"... Ololooo saya duk bayangkan usia2 Alisha ni, kalau pakaian yang tak muat, saya sebagai ibu ni yang pandai2 sendiri bagi pakaian tu dekat adik2 kan... Rupanya di usia Alisha 4 tahun setengah ni, dia dah tahu pasal pakaian yang tak muat, bagi dekat adik... 

Arghhh tiba2 saya rasa anak2 saya ni sangat cepatttttttttttttt membesar...!!


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

{ 8 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons March 25, 2015
seronok bila tgk anak2 membesar kan
Diana Rashid Diana Rashid March 25, 2015
Untung adik nya pun perempuan..anak saya baju2 dia yang kecik2 semua masuk kotak..nak bagi kat orang sayang sebab ingt nanti mesti dapat anak perempuan...heheh,,tapi adik nya lelaki,saya pulak macam tak de tande2 nak ngandung pun dah..hahahah...
Sheila Salim Sheila Salim March 25, 2015
Assalamualaikum kak intan, wahh pandainya.. bagus.. ingat adik beradik :)
azizah green line azizah green line March 25, 2015
cerdiknya alisha..betul2 da matang sekarang
nusha fasha nusha fasha March 26, 2015
Hehehe bgs kakak alisha...
QasehnyaRania QasehnyaRania March 27, 2015
alahai dh rasa mcm alisha dh besar sgt.
start bca psai alisha masa dok merangkak lg..
mana citer di tadika nya ibu ?
lynndamya lynndamya March 29, 2015
Salam, alahai pandainya si kakak...hmm, even sy belum ada anak, tp sy rase sy faham ape akak rasa tu...even sy sendiri pun rase cepatnya sy mmbesar...alih2 nak kawin dah haa...hmm :)