Pengumuman Mini Giveaway #34


Mini Giveaway #34 ni untuk bulan 2 punya yer... hadiahnya adalah baju macam dalam gambar atas tu saiz 3T... 3T ni bukan 3 tahun tau... tapi saya tak pasti pulak baju ni untuk budak besar mana... lebih kurang besar Aqilah la kot... Saya sekarang memang suka bagi Afrina pakai baju takda lengan camgini... stail singlet... bukan apa, sekarang kan panas nya semacam je... ditambah pulak Afrina ni ekzema... memang pakai baju yang takda lengan or berlubang je... Tak kira siang malam, memang pakai baju stail gini..

MINI GIVEAWAY #34 ni akan dilancarkan pada 10/03/2015 (SELASA) DARI PUKUL 7 PAGI HINGGA 12 TENGAH MALAM... Saya akan cari 2 orang pemenang... Satu undi akan dicabut oleh Alisha & satu undi lagi akan dicabut oleh Aqilah...

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

{ 14 comments.. read them below or add one }

Mila Hilas Mila Hilas March 09, 2015
nak join la nanti hehe
nor nazliana nor nazliana March 09, 2015
harap cepat la join ya..huuhhhiuu
Puan Kutu Puan Kutu March 09, 2015
sejak dr zaman aiman lagi mmg suka pakaikan singlet ni tak kira sejuk panas.saiznya macam sesuai Sgt dengan Afia.ok esok sy join!hehe.
Diana Rashid Diana Rashid March 09, 2015
memamng musim2 panas ni bagi pakai baju gini je..senang depa nak tidur..
QasehnyaRania QasehnyaRania March 12, 2015
betul tu skrg musim panas