Afrina dah mula menggigit ketika menyusu


Sejak dari minggu lepas, anak solehah Afrina dah mula menggigit ketika minum susu badan... 3 orang anak, semua jenis menggigit.. huwaaa.. Si Afrina ni menggigit dalam keadaan takda gigi lagi... tapi punya sakit, dah ada gigi nanti camnalah yer... Adehhhh....


Bayanglah, dia tengah elok menyusu badan, pastu dia nak tengok wajah saya, dia angkatlah kepala ke atas tapi nipple dekat mulut tu taknak lepas, bila saya tengok, dia senyum dengan tergantungnya nipple dekat mulut dia tu... huwaaaa... haih!!! geram pun ada... tapi dah dia g senyum pulak, yang nak marah pun tak jadi... hilang sakit sekejap.. hahhah... Ajaib sungguhlah senyuman anak2 ni tau..!!

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 18 comments.. read them below or add one }

DYatie ABakar DYatie ABakar March 02, 2015
Hihi.. Pernah lalui dulu.. Rs nak gigit2 je anak kan.. Gigit manja.. 😊
Allene typicalmommy Allene typicalmommy March 02, 2015
huwaaaa... memang seksa wo.. gusi pun tajam
eima eima March 02, 2015
Mesti dlm minda afrina...sedap la shuu mama ...tu yg die nkbtgk muka mama die yime dok menyusu tu kot
Maria Firdz Maria Firdz March 02, 2015
cbrn mnyusu... begitu lah kan...
zazanizam zazanizam March 02, 2015
hihi..budak2 kalau xgigit xsah kan! ank sdra zaza pun sama.. smpi drah lagi huhu..
idzwa kamaruddin idzwa kamaruddin March 02, 2015
uhh boleh tau ape rase nyer..kekeke..sb ade sekali je kene..
Salma Tayo Salma Tayo March 02, 2015
walaupun belum ada gigi, gusi pun keras jugak sebab tu sakit.anak salma pun dah pandai menggigit.
Sheila Salim Sheila Salim March 02, 2015
Assalamualaikum kak intan. heee sheila rasa pengalaman tu. hahahhaa adam asah gigi sambil menyusu. skrg dah ada gigi 2 btg. seram kita. hahaha ajaibnya senyuman seorang anak kan.. hehehhehee
lynndamya lynndamya March 02, 2015
Salam, erkk...adoi...sakitnye~ (-_-')
babYpose babYpose March 02, 2015
comelnya dia, aunty suka mata tu :)
CikSiti CikSiti March 02, 2015
gusi gatai dah nak tumbuh gigi tu kot yer
Azizah Green Line Azizah Green Line March 02, 2015
cbaran myusu mmg begitu la kak..tp seronok kann
Puan Kutu Puan Kutu March 03, 2015
ohh hebat dalam menggigit rupanya anak2 Ina ye..mujuq Afia tak berapa menggigit.sesekali ja..biasalah kan.hehe..
ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH March 03, 2015
Assalam zarina,
betui3
anak kalo senyum mai peluk cium
teruih cayor kan3 he3
QasehnyaRania QasehnyaRania March 05, 2015
sama dgn anak saya la ni.pernah kena jugak.
adoiii je la :)

alolo suwitnya bertudung
Sya Nadia Sya Nadia March 13, 2015
Sama la.macam Aniq.. macam itu jugalah selalu dia buat . Kita ni nak.marah terus tak jadi..anak ok anak..
Fiza Rahman Fiza Rahman March 23, 2015
Dah biasa kena gigit. Bertabah lah...hehehe...