Dapatkan EPHYRA SKIN BAR dengan harga yang berbaloi2


EPHYRA SKIN BAR dah ada di pasaran tau u all... Eh, u all tahu kan EPHYRA SKIN BAR tu yang mana 1... Takkan tak tahu... kisah keberkesanan dia dah lama jadi perbualan... bayangkan, EPHYRA SKIN BAR belum pun lagi dijual tapi orang dah duk bertanya pasal EPHYRA SKIN BAR... Orang dah duk nak membeli... Itu di saat belum dilancarkan lagi... Sekarang ni EPHYRA SKIN BAR dah dilancarkan & dah mula berada di pasaran, apa lagi... ramailah orang nak membeli...


Customer saya yang dah guna EPHYRA SKIN BAR time dapat free dengan pembelian EPHYRA, terus beli bila tahu EPHYRA SKIN BAR dah dijual... Katanya hubby dia suka guna EPHYRA SKIN BAR tu sebab jerawat hubby dia semakin berkurang... Dia yang sebelum ni tak guna, tengok hubby guna ok, terus dia pun guna jugak... (",) Itu cerita customer saya, cerita adik perempan saya pulak, muka dia tu banyak parut chicken pox, mak saya offer guna EPHYRA SKIN BAR tapi dia tak nak... Ntah macamana, 1 hari tu dia guna EPHYRA SKIN BAR ni, dia kata best & kulit muka dia nampak makin cerah... kiranya parut makin pudar la kan... 2 3 hari je guna, mak saya & cinta hati dia dah perasan perubahan dekat kulit muka dia tu.... Haaaa baru dia tau, kalau tak berlagak tak nak guna.... hahahaa


EPHYRA SKIN BAR ni semua jenis kulit boleh guna yer... Saya sendiri pun guna EPHYRA SKIN BAR ni haa... Of Course lah saya guna kan... Takkan saya jual saya tak guna... Rugilah kalau saya tak guna produk keluaran Oceanlife yang sehebat setanding dengan minuman EPHYRA tu kan.... Kalau u all pun nak guna EPHYRA SKIN BAR ni, u all boleh PM saya di FACEBOOK... Harga yang tertera di kotak RM39 + RM6 untuk kos pos, so total dia RM45 lah kan... Itu harga pasaran... Harga yang saya jual???? PM SAYA KALAU NAK TAHU... DAH SAH2 HARGA DIA BERBALOI2 DENGAN HASIL YANG U ALL AKAN DAPAT YANG KEBABOOOMMMMMM ITU.... Pasal kos pos, kalau u all beli tak lebih dari 10 ketoi EPHYRA SKIN BAR, kos pos dia cuma RM6 je.... Jimat tak jimatnya kos pos kan.... Nak lebih jimat kongsi dengan kawan2... Lagi banyak u all beli lagi best offer yang saya bagi... Kalau u all nak kesan yang lagi super duper kebabooommmmm, u all guna EPHYRA SKIN BAR & minuman EPHYRA... Cantik luar & cantik dalam.....!!! Moh PM saya... tak beli lagi pun takpa, tanya2 je dulu... Nanti dah ada duit @ dah dapat gaji, PM lagi sekali untuk beli pulak... (^_^)

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

{ 11 comments.. read them below or add one }

Sheila Salim Sheila Salim March 13, 2015
Assalamualaikum akak, nanti sheila nak order hujung bulan ye. ekekkee. nak minuman ephyra tu...
Unknown Unknown March 13, 2015
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown Unknown March 13, 2015
ahh kak ni..buat jijah tergoda je nak beli ephyra ni...
Unknown Unknown March 14, 2015
Business women... ;) semoga berjaya n terus berjaya kak..
lynndamya lynndamya March 15, 2015
Salam, haaaa dah keluar dah sabun ephuya ni,. hehe kawan sy pun nak beli sbb muka dia berjerawat...semoga hilanglah lepas guna sabun ni..hehe all the best..:D
Unknown Unknown March 16, 2015
Wahhh tergoda tgk sbun comel ni..
Fiza Rahman Fiza Rahman March 18, 2015
Memang berbaloi beli ephyra. Tahan lama. Rasa macam nak beli lagi jer.
QasehnyaRania QasehnyaRania March 18, 2015
bagus kan..
saya guna seketul tu pon tahan lama.ye la sbb potong kecik kecik.hi hi i

pastu guna waktu pagi je sbb kalau guna lebih2 dkt area hidung mcm kering je.mcm mengelupas tu tp xbyk pon.
Sheila Salim Sheila Salim March 23, 2015
Assalamualaikum akak, nanti ingatkan sheila ya. hehehhehe