Thanks my dear & my dad..!!

Mood saya sangat2lah happy walaupun sebenarnya tak berapa sihat akibat diserang oleh selsema.. Tapi seronok punya pasal, selsema pun tak terasa.. muahahha

Actually semalam saya keluar pergi kenduri kahwin kawan my dear, balik dari kenduri, kami bertiga pergilah cuci2 mata di shopping complex.. Tapi niat dalam hati saya memang nak beli baju readymade untuk dipakai hari raya.. kira macam baju raya la kan... *cehh puasa belum habis ganti, baju raya dah beli*

Kami pergi ke Giant, takda baju yang berkenan so, kami pergi la ke Tesco pulak.. Sekali saya masuk la ke sebuah butik dekat Tesco ni... tu diaaaa semua cantik2 hokay!! Pilih punya pilih, berkenan la dekat satu baju ni.. yang si penjual tu pulak, mulut manis je.. cakap "kalau adik pakai mesti cantik la ni adik sebab adik tinggi memang sesuai sangat la yang ni.. stok baru sampai ni.. ambil dari KL.. adik try la dulu pakai"...
Saya memang dah berkenan, akak tu pulak suruh test.. sekali test... wah!! memang terus berkenan la.. jatuh cinta pandang pertama la dibuatnya.. terletak elok je baju tu dekat badan saya, seolah2 baju tu dibuat khas untuk saya... muahhahah *perasan*.. kira saya tak payah nak alter la baju tu.. labuh pun ok.. semua ngam2.. dahlah ni 1st time saya nak beli baju readymade, normally tempah jer..

Cantik memang cantik.. harga pun cantik jugak... Rm250..! Saya nak bagitahu my dear nak beli baju tu pun, rasa takut2.. dalam hati terfikir gerenti my dear tak bagi punyalah.. saya bajet sebelum ni pun baju harga Rm 130 ke bawah je.. kalau dapat kurang dari Rm 100 lagi okay..hehhe tapi ni Rm 250.. huhh!! akak tu tanya saya, "jadi ke nak baju tu adik".. saya cakap.. "nanti saya balik bincang dengan husband dulu la kak".. yela, saya terfikir takut my dear serba salah nak jawab tak boleh depan penjual tu...

But so surprise, bila keluar dari kedai, my dear tanya, "jadi tak beli baju tu?".. saya tanyala, "bagi ke beli".. my dear tanya balik, "betul2 berkenan ke".. Wahhh mestilah berkenan giler babas kan.. lepas tu my dear cakap, "kalau nak, belilah"... Fuyooooooo my dear cakap belilah..!!.. senyum sampai telinga la saya jawabnya... hehhehhe

Sanggup saya patah balik ke kedai tu untuk beli baju tu.. wah! suker2.... thanks my dear... sayang sama kamulah!! muah... ;-)

Tapi yang buat lagi best tu, bila saya borak2 pasal kereta saya dekat kampung dengan my dad, my dad boleh cakap, roadtax & insurans saya bulan depan, saya tak perlu bayar sebab abah akan bayarkan... wahhh!! u see, betapa happynya saya... hahha.. semua insan2 tersayang dalam hidup saya buat saya betul2 happy hari ni... hihii
Thanks my dear & my dad..!!

1 comment... add one now

Cik Leez Cik Leez June 12, 2011
baju yang dah siap memang mahal sket kalau material elok..selalu pon leez beli 150 ke atas..yang murah ader tapi kain nye tak kualiti sangat la..
kalau mahal tapi berbaloi tak ape..at least bila pakai rase cam diri cantik ajeee,,,hihi