Hadiah GNC LiveWell Malaysia dah pun ditebus

Actually dah ramai pun blogger yang tebus hadiah GNC ni kan.. Saya baru je tebus semalam dekat Village Mall Sungai Petani.. Kebetulan my dear PH so, dapatlah kami pergi tebus.. hihii


 Inilah hasil tebusan tu.. 2 sling bag & taut bag... Yang taut bag tu, saya memaksa adik saya LIKE GNC jugak.. tapi hadiah saya amik hahhahha... teruk kan saya.. ;p

Kalau ada sapa2 lagi yang tak tahu macamana saya boleh dapat bag ni.. u all boleh baca dekat entry NI.. Apa2 pun, thanks yer GNC LiveWell Malaysia.. Lainkali tergerak hati nak bagi hadiah lagi.. bagitahulah... muahhahah

P/s : Saya ada beli produk GNC, next entry saya bagitahu produk apa yer.. :-)

4 comments.. read them below or add one

fieda fieda June 30, 2011
dorang mtk ic tak masa nk ambik brg tu...
Unknown Unknown June 30, 2011
tahniah kak...bestnya dapat brgan tu..