Hadiah menang Anakku Cute With Romper &Tight Contest dah dapat

U make my day la  Nurshahfamily.!!! Serius, memang suker giler hokay!! Hadiah yang Alisha dapat memang yang saya teringin sangat2 selama ni.. Ohya, sebelum tu, layan gambar dekat bawah, kalau nak tahu apa hadiah yang saya dapat... hihii



 Macam biasalah, hadiah Alisha punya, mestilah kena Alisha yang pegang dulu.. sampul courier pos laju hihii



Tadaaa inilah hadiah yang saya dapat pasal menang Anakku Cute With Romper &Tight Contest.. Alaa yang saya tulis dekat entry NI.. Dapat Romper Baby Gap Pink Cat, Baby tight (dah nama pun contest Anakku Cute With Romper &Tight).. hihii.. Tak lupa jugak, hadiah untuk kegunaan ibu Alisha.. hahaa.. slimming patch


  Kalau u all nak tahu, saya memang dah lama la teringin nak beli tight yang jenis kaki terus sarung ni *stokin*.. setiap kali pergi shopping complex, mesti dia tunjuk tight yang biasa tu... huhh.. Kadang2 rasa tak puas hati sebab ibu2 lain tu, beli dekat mana tight siap kaki bersarung tu.. Tapi hari ni saya happy giler.. tak sangka Nurshahfamily bagi tight yang menjadi dambaan saya.. muahahaa

Pasal romper tu pulak, actually dari Alisha baru lahir lagi saya nak beli tapi tak dapat perkenan ayahanda Alisha.. so, terpaksalah bonda Alisha ni memandang dari jauh je romper tu... Tapi hari ni tidak lagi... wahhhh saya happy giler... macam dapat duit sejuta ni.. muahahaaa.. ;p


 Lihatlah ni, betapa tak sabarnya saya nak tengok Alisha pakai.. sanggup buka baju dia & bagi dia testing baju ni.. hahahaaa *1st time dapat tangkap gambar Alisha berdiri, tu pun dah nak duduk*

 
Sebenarnya Alisha sampai menangis2 la sebab saya ganggu dia tengok TV.. yela, dia nak tengok TV tapi ibu dia ni.. duk sibuk suruh dia test baju.. muahahaaa *sigh*

Apa2 pun.. tight & romper sangat2 comel & saya sangat2 suke!!!... satu hari ni saya nak senyum je.. hahahahaaa



Inilah dia slimming patch tu.. Produk ni digunakan untuk menyingkirkan lemak kita yang berlebihan..dekat perut ke peha ke.. Emmm nantilah, saya update pasal produk ni dekat entry lain yer.. hihii  

Nanti bila saya memerlukannya, saya akan guna produk ni.. buat masa ni.. alhamdulillah semua part ok lagi la.. mana tak ok nya, dengan ketinggian 165cm tapi berat hanya 45kg..!! tang ni tak suka!! Nurshahfamily kalau ada produk besarkan badan, bagitahu yer.. :-)

Apa2 pun thanks sangat Nurshahfamily.. saya suker!.. hihii 

2 comments.. read them below or add one

NurShahFamily NurShahFamily June 10, 2011
hehehehe suke tgk gelagat adik alisha.... terima kasih ngan semua n3 yg best hehehe