Saya dah kembali ke dunia blog ;p

Hampir pukul 1 pagi tadi.. kami bertiga dah selamat sampai ke sungai petani.. Alhamdulillah.. Kenduri dekat rumah my parent pun berjalan dengan lancar..

Cuma saya merasa letih.. tapi apa2 pun saya masih ingat dekat blog.. pagi2 terus buka blog.. hahaaa.. Selama 3 hari di kg, saya tak berkesempatan buka blog & menjelajah blog membe2... waaaa

U all tau tak, masa dekat kampung, saya buat kerja tapi otak duk ingat kat blog.. tak sabar2 nak siapkan kerja kononnya nak buka blog tapi hampehhh sebab lepas buat kerja rasa penat.. memang tak larat nak buka bloglah...

Maklumlah, saya ni bukannya ramai adik beradik pun.. yang buat semua kerja hanya my dad, my mum, my dear & saya.. adik saya yang perempuan saya suruh jaga alisha... u all bayanglah, hanya kami berempat yang buat semua kerja... dengan nak masak nasi minyaklah, nasi putihlah, kurma kambinglah, kari daginglah, ayam berempahlah, bihun goreng tomyamlah, acar masaklah, tu belum campur kuih2 lagi.. nak susun meja lagi, dah habis majlis nak membasuh periuk belanga, pinggan mangkuk pulak... wahhh sangat penat hokay!!

Tapi apa2 pun, saya rasa berbaloi la sebab ramai tetamu yang datang.. :-) Lepas ni saya akan cari mood untuk join GA lagi.. hahahaaa... ke situ pulak saya ni.. isk.. :-)
Saya dah kembali ke dunia blog ;p

3 comments.. read them below or add one

addinahumaira addinahumaira June 27, 2011
woww..kenduri besar2an nampak nyer...
arituarini arituarini June 27, 2011
ok...slamt kembali...bleh jenjalan2..kih kih kih
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda June 27, 2011
bgus la ina dh slamat pulang dr kg.. Wah, byk btul mkanan yg korang 1 famly sediakn ye.. tibe2 terliur lak bile bc menu tue sumer, hehe..