Jom Share iklan Grapevine.. iPad 2..!!

Rezeki saya betullah minggu ni.. asyik jumpa iklan Grapevine je.. Kali ni iPad 2 pulak..






Kalau u all pun nak.. pergi dekat blog http://andrik-mcvean.blogspot.com.. bolehlah share.. hihii saya memang suka berkongsi "keuntungan" dengan u all.. muahahh.. Itu tandanya.. saya sayang u all..  tak gitu?.. ;-)

5 comments.. read them below or add one

arituarini arituarini June 23, 2011
bila aku nk trserempak ngan iklan ni..tk penah jumpa lg..ni yg terjeles ni...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda June 23, 2011
aik? xnmpk pun iklan tue kat blog tue... huhu~..
juanita juanita June 23, 2011
hmm..blog saya langsung x de iklan...:(
ct N honey ct N honey June 23, 2011
mlm tadi saya jumpa sampai 3....
fieda fieda June 28, 2011
sayang awak jugak la....hihihi