Lelaki pun nak dihargai..!!

Semalam adalah sambutan hari bapa kan.. Firstly nak wish "Selamat Hari Bapa" dekat semua yang bergelar bapa termasuklah my dear.. hihii

Saya nak bercerita sikit pasal my dear ni.. Petang semalam balik kerja, my dear cakap dekat saya "Hari ni hari abang, ina tak wish pun dekat abang"... hahahhah  macam sweet je bila seorang lelaki cakap macam tu... cewahhh husband i ni nak dimanjakan jugak rupanya.. muahahhahha

Memang betul pun saya tak wish dekat my dear.. sebabnya saya rasa macam my dear ni tak kisah kalau tak wish dekat dia pun.. lain la macam saya, tak kira hari apa, mesti kena wish, hari lahir ke hari ibu ke.. WAJIB wish, WAJIB ingat.. muahahhah.. Rupa2nya dalam diam my dear pun macam saya jugak.. muahhahah..


Secara tak langsung, my dear telah buktikan dekat saya bahawa sebenarnya lelaki pun ada perasaan untuk dihargai.. bukan sahaja perempuan..!!!

Sorry yer sayang... selalunya saya sangat2 alert & sentiasa wish apa2 je dekat my dear tapi cuma hari bapa ni je tak wish... Oh tidak, kenapa saya memperlekehkan hari bapa untuk my dear.. sedangkan ia adalah hari bapa yang pertama untuk my dear.. !! kalau hari ibu, saya bukan main lagi wish dekat ibu2 lain.. tapi kenapa tidak pada hari bapa??.. Waaaa sorry sayang...

"SELAMAT HARI BAPA MOHAMAD SUKRI BIN HARMIN"

Terima kasih kerana menjadi seorang bapa yang terbaik untuk Alisha & menjadi seorang suami yang terbaik untuk ina.. Ketahuilah sayang yang sesungguhnya kami berdua menyayangi abang.. Semoga abang akan sentiasa menjadi abah & suami yang terbaik.. tak lupa juga semoga kehidupan kita sekeluarga akan kekal hingga ke akhirat.. InsyaAllah..


{ 7 comments.. read them below or add one }

mama_umar_maryam mama_umar_maryam June 20, 2011
1stly tq rajin komen kt blog saye..hehehe

mmg kdg2 suami2 nih deep down inside nk dihargai jugak
AnonymousAnonymous June 20, 2011
sebenar nye lelaki lg romantik dr pempuan ... penah baca dlm majalah , lelaki lg syahdu bile dpt bunge ..kalah pempuan ..

* salam kenalan dr fazilzurakil
AnonymousAnonymous August 15, 2011
Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally - taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.
Unknown Unknown August 10, 2012
mmg kadang2 kita terlupa nak wish...tapi kalu wish..dia bukan bg respon pon....peliknya kalau tak wish..dok tanya lak..huhuhhu..
hihihi..masa ni..ina pos gambar kecik2 lg....kan
fieda fieda February 19, 2013
hihii..tetiba sampai sini plk..kalau kita wish bukan main seronok dorang kan..
fieda fieda February 19, 2013
masa ni ina sgt la selimnyer..
mama lynn mama lynn February 21, 2013
ina, baru dapt tgk muka husband ina