Alisha & Kabel Handphone

Rasa macam nak tersengih + tergelak je ni.. hihii.. Bukan pasal apa pun, cuma teringatkan gelagat Alisha.. Normally, saya akan upload gambar dari handphone ke komputer semasa menyusukan Alisha or Alisha tengah main2 dekat sebelah saya.. Saya upload macam biasala, takda pulak terfikir Alisha memahami or akan meniru gelagat saya..

Kalau u all nak tahu, rupanya ramalan saya tu salah.. rupanya dalam diam Alisha memerhati & belajar memahami apa yang saya buat.. hihii.. Malam tadi ketika saya tengah guna komputer, boleh si Alisha ni pergi ambil kabel & nak cucuk kabel tu dekat cpu.. wah! connection tot telah berlaku.. heheh TAPI janganlah u all fikir si Alisha ni, nak cucuk betoi2 dekat lubang nak sumbat kabel tu.. si alisha ni just cucuk dekat2 area lubang tu je.. part2 dekat cpu tu je.. tapi saya tetap bangga dengan Alisha.. muahahha

Kebetulan ketika Alisha nak cucuk2 dekat cpu tu, my dear ada dekat sebelah saya, so, saya pun cuit2lah my dear tu, suruh dia tengok Alisha.. kami berdua pun apa lagi.. tersengih2 la.. hahah.. Tapi yang paling syok tu, bila Alisha ambil kabel handphone tu, pergi cucuk2 dekat badan abah dia... hahahhahhah ingat abah tu cpu ke sayang oiii.. muahahhah

Rasa terkejut pun ada jugak sebenarnya.. yela, biasa Alisha ni tahu semua benda masuk mulut je.. kabel tu pun dah berapa kali jadi 'mangsa' Alisha.. tapi entah macam mana, malam tadi, boleh pulak dia pergi cucuk2 kabel dekat cpu.. hihii.. Apa2 pun, ibu bangga sama kamu sayang.. muahhhh.. Well done my baby!

1 comment... add one now

Unknown Unknown September 07, 2012
alisya dr kecik dh pandai...besar nnt tentu lebi cerdik..kan