Thanks to Greenn Inspiration for the award..!!

Seronoknya + terharu sangat... Lihatlah Dunia... muahahhah Tak sangka dapat award dari  Greenn Inspiration a.ka.Nisa.. Award ni kerana jadi kawan Nisa.. hihii Bestlah dapat kawan macam ni..

Actually, saya jadi rapat dengan Nisa ni pasal CGL la.. Inform pasal kemenangan Nisa.. Nisa ni peramah tau.. Best dapat member blogger yang peramah macam ni.. Kitaorang pernah la chit chat dekat facebook..

Memang bestlah dunia blog ni.. walaupun tak pernah berjumpa tapi terasa macam rapat.. maybe sebab ramai blogger buat entry berkenaan kehidupan harian masing2 kot, tu yang jadi lebih rapat.. yela, kita boleh tahu apa je cerita tentang membe blog kita tu.. :-)

Inilah award yang saya dapat tu... Wahh saya sangat2 menghargainya & rajin sungguh Nisa buat semua ni yer.. Saya ni pulak tak reti pun nak buat sebab tak berapa nak teror sangat bab2 ni.. muahhahaa


Ohya Nisa, saya pun berkenan dengan yang ni.. so, saya nak ambil jugak yang ni yer... sungguhlah comel.. I like it..!! :-)

Saya akan letak ke dua-duanya dekat blog saya ni & link terus ke dua2 blog Nisa.. :-) kalau u all nak baca entry tentang ni.. u all klik je SINI

P/s : Orang berbudi kita berbahasa

4 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda June 23, 2011
Fuyooooo!!! Ina wat entry psl dpt award dr sy eh.. thanx a million!! mmg sgt suke n appreciate tau! hehe.. XP

ala, sy nie jnis mmg appreciate kwn.. (maybe coz sy xramai kwn kot?) hehe.. ^_^

saaaaayang Ina!!
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 23, 2011
hehhe thanks yer.. :-)

saya pun tak ramai kawan.. kwn sy alisha ni je lah.. kehidupan harian hanya dgn anak, hsbd & blog.. tu yg mcm best je dpt kwn cam nisa.. hihii
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda June 23, 2011
ngehehe.. xpe2.. kite nie same la, hehe.. ^_^ may our frenship blossom from this day on..
Kak Aya Kak Aya June 23, 2011
salam kenal

memang meriah dunia blog ni kalau kena caranya....kak aya pun suka berblog kerana dapat tambah sahabat, dapat berkongsi pengalaman hidup.