Menang Contest Muke Comel

Alhamdulillah.. syukur sangat2.. macam tak percaya pun ada.. Yela, saya boleh menang contest.. tempat pertama pulak tu.. huhuu.. Sebelum ni saya pernah menyertai Contest Muke Comel dekat blog Fida

Contest tu berkenaan dengan cara penjagaan kulit muka kita.. Actually entry untuk contest tu, saya bukannya nak beria perah otak pun.. time tu jugak idea datang.. tu pun sebab saya mempunyai pengalaman berjerawat dekat muka yang AMAT TERUK HOKAY!!!!.. Lagi sekali saya ulang, AMAT TERUK!!! bernanah tau!!!

Waaaa saya tak sanggup untuk tanggung semua tu lagi.. huhuu... Nanti saya akan post entry contest tu dekat sini, supaya u all pun boleh ikut petua saya ni.. berkongsi pengalaman, tak salahkan. hihii...Kiranya dekat entry contest tu, saya ceritakan cara2 saya hilangkan jerawat tu la.. :-)

Ohya, back to kemenangan contest ni.. actually, Fida sendiri yang inform kemenangan dekat shout box saya


Ha, nampak tak komen Fida tu, u win!.. hihii.. Ohya, kali ni saya menang tempat pertama tau.. dapat topup RM30.. Actually, Fida kata sebenarnya dia nak bagi hadiah untuk pemenang tapi Fida sangat2lah sibuk.. apatah lagi baru masuk matrik.. tu yang hadiah diganti topup tu..

Thanks tau Fida.. Ohya, last sekali, saya doakan Fida berjaya dalam pelajaran .. jangan stres2 yer.. Good Luck ;-)
     
Keputusan penuh klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 17

1 comment... add one now

QasehnyaRania QasehnyaRania December 11, 2011
tahniah ina....nak minta petua selalu menang CGL palk...hehehe
bleh ceng gitu plak errrkkk.. =)