Alisha menang Contest Anakku Menangis Comel

Wah.. tak sangka si alisha ni boleh menang.. Comel rupanya si alisha ni menangis yer... hihiii ;p.. Ini adalah contest pertama yang saya join.. tak sangka pulak boleh menang.. hihii

Contest ni dianjurkan oleh mamaemacyg.. Rupa2nya dari 103 penyertaan Alisha terpilih sebagai 15 terbaik.. kira short list la kan... Lepas di tambah tolak bahagi darab.. alisha dapat la tempat ke 3... muahahaa

Saya suka la jugak.. sebab nak dapat hadiah.. hihii tapi tak tau la hadiah apa... Tak kisah la apa2 pun rembat je... orang bagi, kita ambik.. hehee..

Ohya, nak tengok mana satu gambar alisha tu.. klik sini
Alisha menang Contest Anakku Menangis Comel

4 comments.. read them below or add one

azzey azzey April 12, 2011
congrates utl Alisha...:)

p/s: dtg bls kunjungan n follow....
Cik Puan Zura Cik Puan Zura April 12, 2011
tahniah...

eh eh nama anak kita sama la... :)
man man April 12, 2011
tahniah...
tuu.. rezeki namanya.