Finally tak perlu "berebut" komputer dengan Si Alisha..

Hoorraaayyyy *boleh nak melompat jap*.. muahahah.. Saya suka sangat sebab laptop yang rosak dah pun siap dibaiki... hihiii suker suker suker... ;-)

Mestilah saya suka.. yela.. U all nak tahu tak.. sebelum2 ni, komputer ni saya "berkongsi" dengan Alisha... Si alisha nak tengok video kegemaran dia la.. lagu kegemaran dia la.. flash card slide show dia la.. si ibu dia ni pulak, duk nak tengok blog.. komputer pulak sebijik je.. tak ke kene berkongsi tu namanya?.. tapi tidak lagi sekarang.. hihii

Jawabnya lepas ni.. Alisha sebijik saya sebijik la.. Alisha layan  video dia.. saya layan blog saya... Opssttt jangan salah faham.. alisha layan video alif ba ta yer.. muahahhaa

Tapi apa2 pun saya tetap tidak akan abaikan pembelajaran alisha.. Pembelajaran alisha tetap diteruskan.. ;-) Cuma bila dah ada komputer & laptop ni, kerja saya jadi mudah sikit la kan... Yela, sambil2 saya berblogging.. sambil2 saya mengajar alisha..
Mengajar alisha sambil berblogging??.. hihii.. yela, saya layan blog saya, alisha layan slideshow flashcard dia tu.. sambil2 tu, saya boleh la bagi penerangan dekat alisha pasal slideshow flashcard dia tu... *Amboi, takkan la saya tak sanggup berhenti layan blog sekejap untuk ajar alisha.. pembelajaran anak lagi penting.. tak gitu*... ;-)

Kalau camni jawabnya.. saya dapat buat 2 kerja dalam satu masa... wahhh boleh jadi ibu yang hebat ni.. muahhahah *perasan jap* ;p

Ohya.. lupa pulak nak cerita sikit lagi... biasanya komputer ni saya yang guna kan.. tapi alisha pun guna jugak.. dia akan guna time saya buat kerja rumah.. Haa time tu la.. "Komputer ini alisha yang punya.. hahaha"
Finally tak perlu "berebut" komputer dengan Si Alisha..

3 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown April 14, 2011
Jalan2 sambil follow...

http://ceriterahmad.blogspot.com
♥.::cintabunga™blogspot::.♥ ♥.::cintabunga™blogspot::.♥ April 15, 2011
aiiii..men rebut² pulak, heheh...


tiket wayang free, jom! :)
TIKET WAYANG FREE AJE!
Myra Jay Myra Jay April 18, 2011
Oklah dah xyah rebut2.. Sonok ar Alisha pasnie leh layan flashcard dia tnpa gangguan dari Ibu dia..hehee