Senaman mulut Si Alisha

Meh sini cepat2, kita buat senaman mulut sikit.. Si Alisha ni yang akan ajar kita semua.. hehee.. 2 3 hari ni.. punyalah dia suka buat macam ni.. Bila ibu & abah dia tiru dia buat macam ni.. dia akan berhenti buat pastu duk tengok je la kami ni buat.. lepas tu apa lagi, tersenyum la... hahahaaa *ibu & abah pun teror buat macam tu tau ;p*...


 Senaman mengetip bibir.. "Ibu, senaman ni untuk tegang2kan sikit kulit ibu yang akan semakin berkedut tu.. ibu tengokla dagu alisha ni, tegangkan".. 

Ye sayang.. memang kulit kamu tu tegang, kulit ibu ni jugak yang akan makin berkedut.. lagi 2 tahun dah nak masuk 30... Haa?? 30 tahun?? alamakkk dah makin tua daa.... Ok2 alisha, ibu akan buat senaman ni.. hihii
P/s : Nampak tak dekat area tepi dagu alisha sebelah kiri tu ada parut kan.. yang tu la yang saya cerita dekat entry sebelum ni


 Senaman muncungkan mulut @ menyembur.. "Ibu, senaman ni untuk memberi ketahanan yang lebih lagi dekat mulut ibu yang suka menyembang sampai tak jumpa noktah tu"

Amboi, mentang2 la ibu ni suka menyembang.. hahha.. biasala, ibu kan peramah, alisha pun nanti jadilah peramah macam ibu ni jugak tau... heheh.. 

Kantoi!! saya memang suka bersembang sampai takda noktah + laju.. muahahha



Pada u all yang tak nampak dengan jelas tu, saya kasi fokus sikit pada senaman muncungkan mulut @ menyembur... hahahha... 

"Alisha, adakah mulut ibu pun akan jadi macam ni bila buat senaman ni".. Muncung tak hingat!! Boleh sangkut hanger tu sayang... muahhahahha jawabnya ibu buat senaman ni, tak boleh tunjuk dekat orang luar la... malu wehhh... muahhahahha 

Apa2 pun, terima kasih yer alisha sebab sudi ajar ibu senaman ni yer.. Dapat jugak hiburkan hati ibu kesayangan kamu ini.. hehehee

{ 16 comments.. read them below or add one }

anisahnajiyyah anisahnajiyyah April 12, 2011
Salam Gegar daripada kumpulan bonuS..^_^
Farah Rahim Farah Rahim April 12, 2011
he he he
so cute la anak you
iduraz iduraz April 12, 2011
eeh, molot donuld duck
Maya Mayana Maya Mayana April 13, 2011
ni mesti dolu2 ngandung mak nye suka buat cam gini..hehe
LindaRahim LindaRahim April 13, 2011
kata mak mentua saya, kalau baby menyembur, rambut maknye akan gugur...hihi...tak tahulah betul ke tidak...yang saya perasan, pas je bersalin, rambut memang byk gugur...berbulan-bulan pas tu baru ok semula...mungkin gak sebab kurang nutrien...
IntaNBerliaN IntaNBerliaN April 13, 2011
Linda : A'aa mmg gugur pun... banyak yang amat ni... kalau berterusan macam ni.. mahu botak kepala saya ni... hahhahahh
アヌム ちゃん~~ アヌム ちゃん~~ April 13, 2011
Salam.ohayou^^.
Jalan2 sini.
Jemput2 singgah blog saya ye : http://frommetoyou85.blogspot.com/
btw, nice blog :)
Thanks~
MaMa CyDa MaMa CyDa April 13, 2011
alelellele sangat3 chumilnya alisha nih ... muahhhhs
MamaEma MamaEma April 13, 2011
alahai muncungnya...kena sembur rambut gugur...

p/s : terima kasi keran membagitahu diorang yg menang
saharinasaharudin saharinasaharudin April 13, 2011
comelnyee alisha. :)
mulut mcm donald duck.comel!
shamfariz shamfariz April 14, 2011
alamak..muncung 14 tu...:)
http://shamfariz.blogspot.com
Myra Jay Myra Jay April 18, 2011
Hehee, senaman yg baik.. Pandai cik kecik Alisha ngajar ha :)
Hanis Ayuni Hanis Ayuni April 18, 2011
Alisha ni memang geng la dgn Hannah..Hannah pun hobby die skrng buat mulut muncung mcm Alisha tu ngan jelir2 lidah pulak..tp slalu x sempat nak amik gambar..bile nampak camera je misti die nk senyum/sengih
sueshe sueshe May 17, 2012
mmg dari kecik upenye si alisha neh suke muncungkan mulut..tembamnye dia time neh..mama aina nak cubut pipi 2 blh???