Bloglist Kategori Ibu-ibu


Saya pun ibu juga.. Ibu kepada si Alisha yang comel lote tu.. hahahha.. saya memang suka la sesuatu yang berkaitan dengan ibu2 ni.. hihii

Antara syarat2 untuk join bloglist ni :-

1- mesti menjadi follower untuk blog aku yang tak seberapa ni..uhuksss
Ibu Alisha dah follow yer Mrs. Sabri

2- mesti ada anak..suami..hehe
Dah semestinya saya dah bersuami & dah ada anak.. Nak tau nama mereka tak?.. Bagitau je la ek.. hihii

Nama Suami : Mohamad Sukri Bin Harmin
Nama Anak : Nur Alisha Binti Mohamad Sukri
*siap nama penuh lagi tu... muahahha*

3- rajin masak..ahaksss
Kalau hari2 masak dikira rajin masak la kan?.. ;-) Saya perasan2 kan diri je la ek.. hihii.. Saya memang rajin masak sebab saya suri rumah sepenuh masa.. Opssttt tersilap.. bukan suri rumah tapi "HOME MINISTER"... boleh gitu... hihii *My ex-manager yang bagi gelaran tu dekat saya.. ;)*

4- tegas dalam mendidik anak-anak..hihihi
Tegas ke tak tu tak pasti la.. sebab alisha ni baru je 7 bulan.. tapi sebagai seorang ibu, okla cara saya didik tu... seimbang la kot lebih kurang.. ;-).. 

5- haa..ini syarat yang paling penting ye..bloglist untuk ibu-ibu ni hanya di buka untuk 10 ORANG SAHAJA..kalau tak dapat 10 pun,lapan pun takpolah..asalkan ada yang sudi join..
10 je ke?.. Alamak... Kasi adjust la sikit.. selit2 je la kat celah mana yang muat tu janji dapat terselit... hehhe kasi up la sikit orang Terengganu... *tiba2*.. hahhah 

Psssttt.. saya pun orang terengganu jugak tau.. ajil tu, tempat mainan saya je tu... muahahhah "ayat bodek" ;-)

6- Lepas siap buat entri,teruskan saja meletakkan link entri anda kat komen entri ni ye..
Dah semestinya.. penat nak mengarang.. tak kan tak hantar pulak kan... hihiii

Ohya, kalau ada para2 ibu yang nak join jugak.. Cepat2 klik http://www.rafinamimi.com

5 comments.. read them below or add one

rafina mimi abdullah rafina mimi abdullah April 13, 2011
wah..entri ni agak menarik ni..ada peluang ni letak banner blog kat ruangan iklan blog akak nung..hehehe..org ganu gok ke?ajil tmpat mainan??biar btl..hehe..time kasih sudi join ye.. :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN April 13, 2011
Ho lah kak mimi orang ganu gok ni.. tapi duk kat kuala ibai.. bukang arr tepat mainan ngat tapi selalu arr gok gi dinung... pok sedare pun ade gok duk dinung.. kat tok randuk
rafina mimi abdullah rafina mimi abdullah April 13, 2011
oooo tok randok....hehehe..perumahan tok randok ke?
IntaNBerliaN IntaNBerliaN April 13, 2011
A'aa perumahan tok randok.. kak mimi kat mana lak?
shamfariz shamfariz April 14, 2011
ibu jer ke... bapak2 tak ada ke? :)
http://shamfariz.blogspot.com