Contest Anakku Menangis Comel


Comel kan gambar baby kat atas ni nangis.. ternampak gigi dia.. hihii.. saya memang suka join contest yang berkaitan dengan baby2 or anak2 ni.. Al-maklumla.. saya pun ada baby.. baru 6 bulan 3 minggu memegang gelaran sebagai seorang ibu kepada Si budak kecik, Nur Alisha Binti Mohamad Sukri.. ececcecece hihii

Saya amat teruja untuk join contest mamaemacyg tapi tak tau la bagi orang lain gambar alisha menangis ni comel or tak kan.. tapi bagi saya comel la.. hihii alaa semua ibu2 akan cakap anak mereka comel kan + baby2 memang semua comel2...!! ;-)


 Alisha ketika berumur 6 bulan 2 minggu

Alisha ketika berumur 3 bulan

Tadaaa.. ini lah gambar alisha.. Ohya mamaemacyg saya tak pasti la awak boleh terima ke tak saya letak dua keping gambar alisha ni.. sebab gambar yang masa 6 bulan 2 minggu tu, muka tak fokus sangat & yang 3 bulan tu pulak macam kabur2 la pulak.. huhuu tapi takpala.. menang or tak, janji saya tetap join contest ni sebab saya sangat2 berminat.. hehhe  
 
Nama baby : Nur Alisha Binti Mohamad Sukri
Umur : 6 bulan 3 minggu
Nama Bapa : Mohamad sukri Bin Harmin
Nama Ibu : Noorzarina Binti Ahmad Tazari
 
So, siapa2 yang nak join contest ni boleh la klik di sini, tarikh tutup 01/04/2011.. so, saya nak tag

2 comments.. read them below or add one

MamaEma MamaEma April 01, 2011
terima kasih sudi join...GOOD LUCK
PU3 PU3 November 02, 2011
comel la tu sbb mng hehehe..
cik su pon minat juga contest2 ni tp 2 la blom da bb lg...huhuhu