Part 2 : Kenapa dengan saya ni..?!

MasyaAllah.. saya tak tahu macamana nak bagitahu dekat u all.. Serius okay, kegatalan di badan saya makin teruk!!!

Semalam muka saya penuh dengan bengkak2 merah & gatal.. sampai mata pun jadi sepet sebelah.. masa saya tidur tu, saya dapat rasa "benda" bergerak dekat muka saya.. pergi tengok cermin, Yap, muka saya dah penuh dengan bengkak2 merah ni... kat muka tak gatal tapi badan je gatal...

Saya bangun tidur pagi ni pulak.. MasyaAllah.. jadi lagi teruk.. kedua-dua belah mata jadi bengkak @ sepet, tapak kaki & tapak tangan pun bengkak.. Nak berjalan.. Tuhan je tahu.. Macamana ek nak cerita dekat u all.. rasa dia tu macam, kulit tapak kaki kita tu, tetibe jadi tegang, so, bila kita nak jalan tak ke rasa macam..., macam apa ek. alaa u all imagine sendiri la, tak reti nak bagitahu.. hihii

Saya nak mandi pagi tadi pun, punyalah susah.. yela, tapak tangan pun membengkak jugak.. nak pegang cebok susah la.. so, sarapan tadi, my dear bagi makan ubat gatal... pastu saya tidur, bila bangun tu, tapak kaki & tapak tangan ok sikit la.. tapi mata masih lagi sepet..

Apa2 pun, petang ni, saya akan pergi jupa doktor jugak la... tak tahan jadi macam ni... ni 1st time kene teruk yang amat..

P/s : Sorry la yer u all kalau saya tak pergi melawat blog u all.. kesihatan tak mengizinkan... :-(
Part 2 : Kenapa dengan saya ni..?!

3 comments.. read them below or add one

MaSLiNa MaSLiNa April 21, 2011
dulu sy penah kene mcm ni.. lepas jupe doc, dia kata kene ulat bulu. Lepas mkn anti-histamine n sapu calamine lotion terus ok.. tapi 2 hari jugak la baru clear sume.. jgn lupa pegi check ye.. jgn tangguh2 dah.. take care.. get well soon :d
Cik Aan Alan Cik Aan Alan April 21, 2011
kamu elergi ker. cian kamu. nnti dapat ubat.. mkn yea.. take care. smg cpt smbuh.
azlina azlina April 21, 2011
aslmkm intan....

cpt2 gi check doktor...semuga cpt sembuh...

ttang kisilapan GA akk tu ialah komen untuk link blog kedua minta tinggalkan di komen GA blog kedua...tapi tak mengapalah penyertaan tetap sah cuma takut akk tertinggal nama sebab bila ltk komen di n3 yang lain takut akk tak perasan...untuk memudahkan maksud akk tgglkan komen di sini...http://syurga-kaseh-azlina.blogspot.com/2011/04/sudi-hendak-terima-hadiah.html