Keletah Si Alisha

Keletah si Alisha ni sentiasa la comel pada pandangan mata saya ni.. Biasala kan, budak2 tengah nak membesar.. geram kan tengok mereka.. hehhe 

Saya terpikir satu benda la, masa kita kecik2 bukan main lagi orang duk kata kita ni comel.. geram bukan main dekat kita ni.. tapi kenapa bila dah besar takda pulak orang cakap kita comel ek.. geram2 kat kita ke.. cubit2 pipi kita ke.. *tiba2 keluar pertanyaan yang suka2 ati jerkk ;p * hahaha

Whatever la.. meh layan video si alisha ni jap... :-) Untuk kenangan si alisha bila dia dah besar nanti... Mesti time tu alisha akan gelak sakan melihat keletah dia masa kecik kan.. muahahhah.. sayang sama kamu la alisha..!!!

video

Ni masa dalam kereta.. kami keluar di malam hari mencuci mata.. kwang kwang.. ;p tengok la gaya si alisha ni.. mentang2 la dah pandai berdiri... dalam kereta bukan nak duduk diam2.. tapi nak jugak tunjuk ke'teror'an dia berdiri tu... hehhe tapi si alisha ni memang suka suasana malam.. sebabya banyak lampu menyala.. colourful pulak tu... ;-)

video

Muahahah video ni alisha telah "membuli" abah dia.. hihii.. Si Alisha ni memang aktif dekat rumah tapi kalau dekat rumah orang.. dia lah yang paling sopan... hehehh.. Ohya, thanks jugak dekat my dear yer.. sebab di malam hari rajin meluangkan masa bermain dengan alisha... ;-) *tips merapat kan diri dengan anak..hihii*

video

Yang ni si alisha macam dah start nak *berleter*... hahahaaa mana taknya.. abah dia tu.. asyik duk panggil nama dia je... bila si alisha ni pusing & senyum dekat abah dia tapi abah dia panggil jugak lagi... last2 alisha malas nak layan... pastu dia pun berleter la... muahahaaa.. suara si alisha ni dah la nyaring yang amat... ;-)
Keletah Si Alisha

2 comments.. read them below or add one

sue a.k.a umi akif sue a.k.a umi akif April 10, 2011
salam perkenalan...seronok kan....bl ank dh pandai ckp nt bertambah2 syok....xterlayan..hehehehe
kAmi dAn mEreKa!! kAmi dAn mEreKa!! April 10, 2011
seronoknye ade baby comel2 ni,
tak sabar nak kawin, hehe =)
*gatal~~