Brillkids.com

Ya Allah.. saya baru je dapat daftar dekat  http://www.brillkids.com.. Terkejut + happy giler.. yela, u all nak tahu.. dah hampir 2 bulan saya try nak daftar kat sini tapi tak dapat2 sampaila.. saya frust & tak nak try dah.... tapi dengan takdir Tuhan, masa saya tulis entry Pembelajaran Alisha, saya try la lagi sekali kan.. Alhamdulillah... saya berjaya... horrayyyyyyy... saya happy sangat2.. hihii

Mesti u all terfikir kan, apa la yang best sangat dengan laman web tu kan, sampai saya bukan main lagi happy... hahhah... Don't know how to say... tapi kalau ibu2 yang ingin sesuatu pembelajaran untuk anak mereka or sangat lah rajin untuk ajar anak mereka or nak anak mereka cepat belajar... Join la laman web tu.. serious ni tau..!!

Lepas dah join.. macam2 benda free yang kita boleh download... *benda free siapa yang tak nak*... hahah.. U all boleh join forum kat situ.. ibu2 satu dunia tau.. semua duk berkongsi maklumat untuk tambahkan ilmu kat baby2 mereka.. dah nama pun BRILLkids.. mestilah brilliant.. hihii.. 

Saya tak tahu nak cerita lebih2 ni.. sebab saya baru je kejap2 ni.. *tak sampai setengah jam pun lagi ni*... berjaya daftar kat situ.. tapi sekilas intai tu... memang banyak benda2 best & free.. yang kene beli pun ada.. macam software tu.. tapi mahai le pulak.. huhuu takpala, yang kita dapat download tu pun dah banyak.. :-)

Actually macam sebelum2 ni, sebelum saya daftar tu.. saya dah ada download flash card.. tapi biasala.. mana mereka nak bagi banyak2 kan.. so, after kita join.. barula kita dapat download banyak2.. hihii So, apa lagi.. bagi ibu2 yang addicted pembelajaran baby macam saya ni.. cepat2 la join.. hehhe
Brillkids.com

1 comment... add one now

jamilahamzah jamilahamzah April 08, 2011
banner 2, ina leh copy dari affliate program (dari my account)... pilih jer banner mana yg nak...