Perkembangan Alisha Part 5

Petang semalam saya tengah cuci pinggan tiba2 my dear yang tengah duduk kat meja makan panggil saya suruh cepat2 tengok alisha... sekali saya pergi tengok.. alisha dah pandai angkat tangan sebelah ketika dalam gaya merangkak... seolah2 "ibu, alisha dah menang juara merangkak paling cepat".. yippiiiiiii anak ibu ni rajin betol berusaha & cepat pulak belajar tu... mana la abah dia tak cakap "alisha ni ikut abah la..pintas tang corner.. sekali dasss semua sapu"... whatever... muahahhaha

Hari jumaat baru ni 11/03/11, alisha dah pandai angkat punggung masa dalam gaya merangkak.. alaa kiranya macam orang2 tua yang sakit lutut bangun dari dalam keadaan sujud... tak ke mereka angkat punggung dulu tapi tangan masih lagi atas sejadah.... ;-) 

Saya rasa macam makin seronok duduk rumah sebab makin xcited nak tengok macam2 lagi perkembangan alisha... dah la dia macam cepat je berkembang sekarang ni & macam2 la gelagat dia yang buat saya tersenyum sorang2, kadang2 sampai tergelak..hehehee... so comel ya.. Rasa macam nak ajak ibu2 yang lain pun duduk rumah jugak macam saya..muahahahha


Ececee macam poyo je anak ibu ni.. tongkat tangan sebelah..heheee love u yaaa... muahhh


Alisha mintak adik??? olololooo sayang ibu ni.. tunggu akhir tahun depan ibu bagi adik yer... hihii Sebenarnya ini adalah salah satu gaya perkembangan motor kasar anak kita tapi cuma orang2 tua je cakap mereka mintak adik... :-)

P/s : Sebenarnya saya nak masukkan video alisha tengah belajar merangkak dengan my dear tapi sebab saiz dia terlalu besar & berjam2 saya try upload tapi xberjaya jugak so saya dah mula fed up!!! huhuu nanti2 la kalau rajin saya upload lain ;-)

0 comment... add one now