Gelak tawa si manja

Saya sukerrrr.. hihii sebab finally saya berjaya jugak upload video alisha dekat facebok pa&ma... semalam seharian saya try upload tapi tak dapat2... internet separuh tenat..!! dari pagi sampai malam..huhhh!! malam tu saya siap pasang niat... cewahhh muahaha.. "esok nak bangun pukul 6 lebih pagi sebab nak upload video"... dasyat giler saya ni...hahhah...

Saya terjaga pagi tadi, tengok jam dah pukul 6:30 pagi... cepat2 saya pergi buka komputer & upload... haaaa kan saya dah cakap, pagi2 gerenti senang upload sebab time tu office belum start lagi, so internet mesti akan laju...hihiii... beberapa minit je, video tu dah pun upload.... muahahhaa

Pemenang dikira dengan undian "LIKE" yang tertinggi.. saya pergi tag kawan2 saya nak mintak tolong mereka "LIKE" video alisha ni..hahhah... kata orang nak seribu daya.. kalau tak dapat tempat pertama.. terselit di antara 5 undian yang tertinggi pun jadi la...hehehh
Tarikh tutup peraduan ni 31/03/11.. pemenang akan dapat hadiah tajaan dari Babybjorn & Tommee Tippee.. I like it.. hihiii.. Ohya, sebelum saya join peraduan ni, saya dah berbalas emel dengan sapa entah nama dia tapi kalau kita ada apa2 pertanyaan tentang peraduan ni, kita boleh la tanya dia... saya ni pulak memang dah jenis suka bertanya.. so, saya tanya la macam2... sampai ke saya ada say sorry la kat dia.. yela, takut dia muak tengok emel saya.. hahahaa

Tapi pe2 pun, saya dah "selamat" menyertai peraduan ni... so, kita tunggu la awal bulan depan samada menang or kalah... huhuu Pada siapa2 yang "LIKE" video alisha tu.. terima kasih banyak2 yer... ;-)

Gelak tawa si manja

0 comment... add one now