Ibu tak tinggal la sayang..

Alisha sekarang makin takut saya tinggalkan dia.. takut sangat saya pergi mana2 tak bawak dia.. hahha.. Tapi yang hairan tu, dekat rumah sendiri (sungai petani) dia takda pulak gelabah sangat tapi bila kat rumah orang... perrrghhhh jangan cakap la.. semua orang pun dia tak nak... abah dia pun dia buat tak layan je... hihii alisha alisha... :-)

Macam baru2 ni, masa dekat rumah mak mentua saya, dia tengah main handphone saya *dah jadi harta dia ;p* dengan adik ipar, tapi bila tengok je saya pakai tudung.. si alisha ni dengan pantasnya campak handphone saya pastu cepat2 menyulur ke arah saya sambil menangis2.. maksu dia dukung pun dia taknak... muahahha kalau la u all tengok aksi alisha masa ni mesti tergelak.. hahah Comel sungguh..!!

Selain tu, alisha setiap kali balik kampung, mesti nak ambil masa 2 3 jam baru dia nak dengan orang lain.. siapa nak dukung pun dia taknak.. takdanya dia nak hulur2 tangan dia tu.. tapi bila diagah time tu.. mula la buat gaya malu2 alah dia dia tu.. sekali agah sekali menyondol kat bahu saya ni... hehhe

Tapi saya tak kisah sangat pun sebab saya suker... hahah saya rasa macam alisha ni sayang giler la kat saya.. muahahha *mahunya tak sayang, 9bulan mengandungkan dia*.. Maybe alisha macam ni salah satu sebabnya pasal saya yang jaga dia sendiri kot.. But its more better than baby sitter yang jaga dia kan.. mana satu yang kita nak, anak kita rapat dengan kita or dengan pengasuh dia??... For me, of course la.. saya nak alisha rapat dengan saya... saya sayang giler kat alisha tu... hihii ;-)

Alhamdulillah la setakat ni alisha belum pernah lagi menyusahkan saya.. time dia tidur, time tu la saya selesaikan semua kerja.. bila dia jaga, itulah time saya bermain dengan dia.. yang paling penting adalah kita kena pandai arrange time..

So sayang ibu si Nur Alisha ni.. Don't worry sayang, ibu takkan tinggalkan kamu.. Ibu tak sanggup pun pergi mana2 tanpa kamu.. kamu mesti sentiasa ada di sisi ibu tau..! ;-)

Ibu tak tinggal la sayang..

0 comment... add one now