Gelak tawa si manja lagi..

Sebelum ni saya pernah cerita yang saya sanggup bangun awai2 pagi semata2 nak upload video alisha dekat fb pa&ma kan.. sebab nak join peraduan Gelak tawa si manja kan.. Tarikh tutup untuk klik "LIKE" dekat video alisha adalah esok.. 31/03/2011...

So, sejak tu, saya selalu la pergi follow info dekat wall fb pa&ma.. Nak dijadikan cerita, semalam pukul 5 petang saya baca la info suruh pergi tengok dekat senarai nama peserta peraduan tu.. Sekali pergi tengok, rasa nak tercabut jantung saya.. nama alisha takda..!!!! waaaa tak senang hati saya dibuatnya... Yela, pa&ma tu bagitahu penyertaan alisha diterima tapi takda pulak dalam list.. huhuu Cuak sehhh..!!

Lepas baca info tu, saya tengok jam dekat komputer dah pukul 5:04 petang..*sedikit kecewa sebab dah terlepas waktu pejabat* saya cepat2 pergi hantar emel kat pa&ma.. tanyala kan kenapa nama alisha ni tak tersenarai sedangkan semua syarat telah dipatuhi.. Time ni saya rasa macam nak cepat2 je esok pagi sebab nak tengok apa yang pa&ma balas.. *melampaukan saya* hihii

Lepas dah hantar mesej tu, memang saya rasa tak senang nak duduk la.. asyik terfikir je.. dahla, malam sebelum tu, saya & my dear pergi hantar mesej kat kengkawan game "Top Gun" my dear mintak tolong klik "LIKE" alisha... Dari petang sampai pukul 12 lebih tengah malam tau..!! *Thanks ek My dear tolong isteri kamu ni.. sayang kamu lah... muaahh* opsttt sebenarnya lepas dipujuk rayu barulah my dear ni tolong.. yela, peraduan biasa2 je tapi saya ni beria badak.. hahaa

Dengan takdir Tuhan, pukul 5:20petang tu jugak dapat emel dari pa&ma.. Dia cakap sorry sebab dia dah terlepas pandang video penyertaan alisha tu.. So, dia dah masukkan nama alisha dalam list... muahaha Alhamdulillah..!!! lega rasa hati ini.. hihii takpala, dah terlepas pandang, nak buat macamana.. adat la tu.. manusia bukannya perfect kan.. ;-) Yang penting penyertaan alisha dah pun diterima.. hihii

Tomorrow last date, so kita tunggu je la samada alisha terpilih or tak diantara 5 orang pemenang tu.. hihiii Untung2 dapat hadiah tajaan Tommee Tippee & Baby Bjorn.. Puhh kiri  puhh kanan.. bagilah alisha dapat hadiah tu... *ibu alisha ni yang terlebih excited sebenarnya*.. muahahahaaa..
Gelak tawa si manja lagi..

0 comment... add one now