Atasrakcollection PRE ORDER ONLINE SHOP terbesar dan termurah di Malaysia

U all pernah dengar tak ATASRAKCOLLECTION? Kalau tak pernah, meh saya kenalkan.. Lebih2 lagi untuk u all yang suka membeli secara online, yang tak suka bersesak di jalan raya or di parking kereta.. Untuk pengetahuan u all, ATASRAKCOLLECTION ni merupakan PRE ORDER ONLINE SHOP YANG TERBESAR DAN TERMURAH DI MALAYSIA.. Ia beroperasi sepenuhnya dari rumah yang beralamat No 15, Jalan Matang Jaya 3, Taman Matang Jaya, 47000 Sungai Buloh, Selangor. Misi utama ATASRAKCOLLECTION adalah untuk menjadi "ONE STOP BABY SHOP" secara pre order dengan harga yang murah.. Berkaitan servis, u all tak perlu risau kerana objektif utama ATASRAKCOLLECTION adalah untuk memuaskan hati pelanggan dengan servis yang bagus dan barang yang berkualiti dengan harga terbaik.. 

ATASRAKCOLLECTION ni berkonsep PRE ORDER, di mana order akan dibuka pada setiap bulan pada 12hb & order akan ditutup pada 7hb berikutnya.. ATASRAKCOLLECTION menerima tempahan PRE ORDER untuk barangan yang ada dalam Malaysia. Untuk PRE ORDER, u all akan menerima order u all tu dalam tempoh 3-4 hari bekerja..


ATASRAKCOLLECTION ni ada jual macam2 barang tau... Ada banyak kategori, antaranya baby feeding, baby furniture, baby gear, baby wear, cadar, celebrity lass, educational toys, household, kids & baby toys, mommies stuff, preloved item.. Barang2 yang ditawarkan pun, lebih murah dari harga pasaran..


Ini antara contoh barang yang dijual dalam kategori kids and baby toys.. Robocar poli tu ramai anak2 suka kan, murah tu, RM50 je untuk 1 set yang ada 4 mainan... siap free shipping lagi... Kalau u all berminat, baik u all pergi order sekarang di Website Atasrakcollection... Apa lagi, pergi la buat PRE ORDER, kasi kejutan dekat anak2 tersayang... (^_^)


Educational toys pun ada tau... yang mainan2 yang berbentuk education ni memang saya suka.. Russian Block tu macam menarik je.... bagus untuk "mencabar" minda anak2 ni... harga pun murah..!!


Ohya, untuk pengetahuan u all jugak, ATASRAKCOLLECTION ni, bukan sahaja jual yang PRE ORDER tau, tapi ada jugak yang ready stock.. contohnya macam gambar atas ni haaa... Eh, romper army tu cun kan u all? (",)


Dalam saya duk godek2 website Atasrakcollection tu kan, saya terjatuh cinta dengan satu barang, iaitu BLACKBOARD STICKER... Hari tu saya ada nampak orang share pasal ni di FB, tapi dah tak jumpa, sekali terjumpa di ATASRAKCOLLECTION la pulak... Blackboard sticker ni bagus, kita boleh tempek je dekat dinding rumah kita tu haaa... Kononnya sebagai alternatif dari anak kita conteng dinding rumah la kan.. harga dia pun tak mahal, hanya RM15 je dengan saiz 45 X 200CM.. Akhir tahun nanti saya nak pindah rumah, so, saya harus masukkan blackboard sticker ni dalam list barang yang perlu dibeli.. Kalau u all pun berkenan nak PRE ORDER jugak, u all boleh klik link BLACKBOARD STICKER ni... Ia bawah kategori educational toys..

Tak rugi jika u all beli barang dengan Atasrakcollection ni... Ramai yang repeat order selepas beli dengan Atasrakcollection.. Atasrakcollection memberi jaminan BAYARAN BALIK SECARA PENUH JIKA TIDAK MENERIMA BARANG YANG DI ORDER, BAYARAN BALIK SECARA PENUH DALAM MASA 7 HARI BEKERJA, SEBARANG KEROSAKKAN PADA BARANG YANG DIBELI, ATASRAKCOLLECTION AKAN BERTANGGUNGJAWAB SEPENUHNYA SAMADA MENUKAR DENGAN YANG BARU ATAU BAYARAN BALIK AKAN DIBUAT, 100% JAMINAN TERHADAP KUALITI BARANG YANG DIBELI OLEH PELANGGAN SERTA PIHAK ATASRAKCOLLECTION AKAN SENTIASA MEMASTIKAN BARANG YANG DI ORDER OLEH PELANGGAN SAMPAI DENGAN SELAMAT DAN BERADA DALAM KEADAAN BAIK.. 

WEBSITE ATASRAKCOLLECTION
FANPAGE ATASRAKCOLLECTION
WHATSAPP OR PHONE : 014-353 4701 (PUAN AZILAH)
EMAIL : atasrakcollection@gmail.com

{ 8 comments.. read them below or add one }

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI August 25, 2015
murah2 tu kak...yui bru tau ni..
JunAina JunAina August 25, 2015
Alahiii...comel2 ja barang baby tapi akak dah tak ada baby mungkin boleh cari sesuatu utk hadiahkan pada kawan2 yg dapat baby.
lynndamya lynndamya August 25, 2015
Salam, hahaha xrugi saye bace entry ni sbb mmg tgh cari kat mana boleh beli blackboard jenis camtu..thanx kak for sharing, nak ushar jugak web tu eve belom ad baby..hihi..
Murni Alysa Murni Alysa August 25, 2015
menarik ni..boleh usyar ni
arysha_fayyadh arysha_fayyadh August 25, 2015
Assalam ina,
waaaaaaa
menarik jugaks ni :)
ooppsssss :P
Unknown Unknown August 25, 2015
medium yg bagus ni.. kalau bnyak jenis brg dr kebiasaan elok laa kan..
Puan Husna Puan Husna August 25, 2015
Menarik ni...
Boleh la try2 window shopping dulu. Mak memang tak de masa nak shopping di alam realiti. Boleh shopping di alam maya je la.
Unknown Unknown August 26, 2015
menarik juga ni kak..nak2 blackboard tu...ramai org carii