Alisha yang dah semakin besar


Sekejap je masa berlalu... Bulan depan genaplah umur anak solehah Alisha ni 5 tahun.. Rasa macam baru lagi lahirkan dia.. Bila dah besar ni, dah pandai nak melawa.. tapi bagi saya ianya normal la kan, dah nama pun perempuan.. Lagi satu, kalau ambik gambar, mesti nak berposing.. tak payah disuruh, pandai je dia menggayakan diri tu..hehhe... Alisha... Alisha...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 13 comments.. read them below or add one }

Murniwati Awang Murniwati Awang August 17, 2015
alhamdulillah..Alisha sama umur dengan Alysa la yer..sama laa dengan Alysa, murni pkai bedak dia nak bedak, murni pakai lipstik dia pon nak lipstik..hihihi
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra August 17, 2015
Singgah sini kak. Kjap ja masa berlalu. 5 tahun dah kan. Kita pun krnal dah hampir 4tahun dah. Bila la blh jumpa. Hihi
nur anis nur anis August 17, 2015
amboi anak dara ni...kemain posing..:) manis ayu je gituuu..
Cik Puan Rann Cik Puan Rann August 17, 2015
comelnye alisha.....moga jadi anak yg solehah
lynndamya lynndamya August 17, 2015
Salam, haha comelnyee..a'ah kan kak..dh besar dah Alisha..rase mase mula2 follow blog akak ni, kecik je lagi..afrina pun belum lahir mase tu..hihi..kejapnye masa berlalu..
Shahida Dzulkafli Shahida Dzulkafli August 17, 2015
Samalah dgn anak dara sha..hehehe..pompuan kan, cenggitu la..nak bergaya, berposing..
Anak kita sebaya..
Cik Ash Cik Ash August 18, 2015
amboi2 anak dara alisha pndai berposing tu comelnya dia pakai jubah
ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH August 18, 2015
Assalam zarina,
amboih3
sakan posin yer anak dara tu :)
Nugrul Sakura Nugrul Sakura August 18, 2015
Alisha cntik bertudung...terletakk cntik je :)
azizah green line azizah green line August 19, 2015
anak pompuan biasalah tu.. suka bergaya suka cantik2..hehe