Video pergerakan otak adik saya

Hujung minggu lepas, kami balik Chemor, bukan kami je tapi adik lelaki saya & isteri dia pun ada balik jugak... Selama ni saya tak pernah tilik pulak kepala adik saya tu... cuma baru ni ketika kami makan, saya terpandang otak adik saya dekat kepala dia yang kemek tu bergerak2... Rasa macam surprise pulak... So, hari last sebelum kami balik Sungai Petani, saya rakam pergerakan otak di kepala adik saya yang kemek tu... Ohya, kalau u all nak tahu, dekat area yang bergerak2 yang ada rambut tu dia lembut tau... saya tak berani sangat nak sentuh... yang dekat area takda rambut tu, yang tu keras... Kalau nak tahu cerita pasal adik saya, boleh baca entry saya di bawah label KEMALANGAN MOTOR NAZREN...


P/S : VIDEO INI HAK MILIK PERIBADI YER... TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI MEMUAT TURUN VIDEO INI TANPA KEIZINAN DARI SAYA... TQ

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
Video pergerakan otak adik saya

{ 9 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown May 08, 2015
Akk.. satu tgk adik akk ni. Kuat semangat dia utk sembuh. Tahniah pada family akk yg bersungguh jaga dgn.penuh kasih syg yg membuatkan adik akk ni semakin kuat. Tahniah juga buat wife dia yg tulus ikhlas jaga suami yg sakit. Byk pahala dia.. syurga utk dia.
Unknown Unknown May 08, 2015
Sya dah komen mula² td,lepas tu ntah hilang ke apa, Sya komen sekali lg.. kalau ada dia² tu akk publish 1 aje la ye.. yg ni x pyh publish la.. malu nanti komen byk²...hehe
Unknown Unknown May 08, 2015
semoga dia cepat2 sembuh...
ieza ashaari ieza ashaari May 08, 2015
Allahuakbar. Tak berani nak tengok, tapi itulah yang menunjukkan kebesaran Allah kan.
mila mila May 08, 2015
bila dia kunyah ke otak tu bergerak? amazing plak rasa..tp seriau pon ada.huhu
Unknown Unknown May 08, 2015
takut pula rasanya bila tengok kan..kalau rambut lebat sikit mungkin xnampak la kan..
Maria Firdz Maria Firdz May 08, 2015
Mcm bby baru lahir yg ubun2nya masih lmbut tu ye..
Unknown Unknown May 11, 2015
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Cik Rose Cik Rose May 11, 2015
Ros tak dapat nak tengok lagi video ni..
tapi, adik Kak Ina memang kuat semangat. moga cepat sembuh.