Pemenang Baru IntaNBerliaN Mega Giveaway 2015 Part 5

Seperti yang saya janjikan di entry PART 4 yang lepas, SIAPA PESERTA IntaNBerliaN Mega Giveaway 2015 menjadi orang yang pertama tinggalkan komen di entry ini, tak kisahlah komen apa pun, dialah yang akan saya pilih sebagai pemenang...!! Hanya seorang je lagi pemenang yang saya cari iaitu untuk hadiah cabutan ke dua belas... JUBAH KANAK-KANAK.. Bila dah ada pemenang, saya sendiri yang akan pergi tanya pemenang itu berkaitan nama, alamat & no hp dia... Saya nak settle benda ni cepat2 sebab hari ni saya nak umum Mini Giveaway bulanan saya tu pulak...

UPDATE : LUPA NAK CAKAP, HANYA LAYAK UNTUK MEREKA YANG BELUM DIUMUM SEBAGAI PEMENANG LAGI... 

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 24 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown May 25, 2015
lama betul nak settle GA nih kan kak..hihiii.. :)
Rozita Ceritaita Rozita Ceritaita May 25, 2015
wah...ada can nak menang ke ni??
harapan menggunung..huhu..
InaYusoff InaYusoff May 25, 2015
alamak..
ade luck tak ni?
heheh
NAZLIANA SI CUTE NAZLIANA SI CUTE May 25, 2015
nak la ni alamat kita ya
nornazliana bt ab razak
sekolah kebangsaan lumut
jln iskandar shah
32200 lumut perak
0196692029
dari blog adna2029.blogspot.com
Kasih Juju Kasih Juju May 25, 2015
ade rezeki saya tak?
Cik Mimie Cik Mimie May 25, 2015
Saya nak hadiah jugak :)
Mrs Velentine Mrs Velentine May 25, 2015
ada giveaway eh...tahiah buat pemenang MV tak berkesempatan pula tahun ni
Nur Nur May 25, 2015
Assalammualaikum hehe~
Tk sbar nk join mini ga tu .
mila mila May 25, 2015
nak!!!! hehehe...
IntaNBerliaN IntaNBerliaN May 25, 2015
@Princes Yuyue

a'aa mmg lama...

ermmm yuyue4 dah menangkan, nanti dah pos akak gtau yer... nak pos sekali dgn pemenang yg hari ni punya :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN May 25, 2015
@Rozita

ada can tapi awak tak join GA ni la plak, so, jadi takda can... :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN May 25, 2015
@InaYusoff

alamakkkk awak pun tak join jugak kan?... so, maybe bukan rezeki awak :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN May 25, 2015
@InaYusoff

alamakkkk awak pun tak join jugak kan?... so, maybe bukan rezeki awak :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN May 25, 2015
@nor nazliana

siap bagi detail? hehhehe... macam tahu2 je rezeki awak.. hihii...

btw, nanti saya cnfirmkan dgn awak yer... sbb saya nak tunggu rozita dgn ina yusuf reply komen saya dulu nak pastikan kot2 diqa ada join... tp kalau tgk dari senarai peserta takda link blog mereka...
IntaNBerliaN IntaNBerliaN May 25, 2015
@nor nazliana

siap bagi detail? hehhehe... macam tahu2 je rezeki awak.. hihii...

btw, nanti saya cnfirmkan dgn awak yer... sbb saya nak tunggu rozita dgn ina yusuf reply komen saya dulu nak pastikan kot2 diqa ada join... tp kalau tgk dari senarai peserta takda link blog mereka...
InaYusoff InaYusoff May 25, 2015
haha...yola..
giveaway yang ni tak join...

penah join giveway intan..tapi dah lupo yang mane..

okey2..
malu tite..
hahaha..

kita bagi nor nazliana la memang...
;p
Nor Ain Rusli Nor Ain Rusli May 25, 2015
huhuhuuuu..
tak settle lagi ye sis
Inlove-wanda.blogspot.com Inlove-wanda.blogspot.com May 25, 2015
sampai part 5 , tp takde rezki. tahniahh pemenang .. ^^,
Unknown Unknown May 25, 2015
tahniah pada pemenang lagi..

kalau dah kata bukan rezeki..mmg xde rezeki la..hehe
izzeyda izzeyda May 26, 2015
tahniah kepada pemenang..
yangbaik yangbaik May 26, 2015
alamak... dah terlepas