Hadiah Dari Miamicasa & Infonewbie

Ketika saya balik dari Kampung hari sabtu baru2 ni.. Saya dapat notis dari pejabat pos.. suruh saya ambil barang.. So, macam biasalah, yang tukang ambiknya, dah semestinyalah buah hati kesayangan saya tu.. siapa lagi kalau bukan my dear.. hihii


Inilah 2 barang yang my dear pergi ambil petang semalam.. suker dapat2 hadiah ni.. hihii.. Maklumlah, dah tua2 macam ni.. siapalah yang nak bagi hadiahkan.. Nasib ada rezeki menang GA.. adalah juga merasa dapat hadiah.. muahhahahhah


Ini hadiah hasil kemenangan join 2 In 1 Giveaway anjuran infonewbie.. Comel je.. warna biru... Saya dapat hadiah 5 item... :-)

1) Pendrive Case
2) Quilling Bookmark
3) Keychain Love
4) Pemegang Pendrive
5) Keychain Nama Sulaman Benang   


Hadiah ni best juga ni.. Dapat Tupperware.. hehe.. Satu bekas isi air, bekas letak makanan & beg untuk isi semua benda alah tu.. hehe... Hadiah ni hasil saya menang MIAMICASA CONTEST "Kisah Aku & Tupperware" anjuran Miamicasa 

5 comments.. read them below or add one

msredcheesecake msredcheesecake September 26, 2011
Bestla menang ga.... Msred tak pernah menang
miszfazierra miszfazierra September 26, 2011
beshnya menang dpt hadiah special tu :)
fieda fieda September 26, 2011
byk nya...kak fieda lama dah ni x dapat hadiah..
yaya yaya September 26, 2011
whai mkck intanberlian...ilmu apa y anda pkai?? haishh asyk mnang GA jer..mmg btuah bt0l ni..hik9..pape p0m,thniah la ye
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 27, 2011
hadiah comel2.. bestnye dpt hadiah Tupperware, xyah bli,kn? hehe..