Alisha dah Besar!! Tak nak ibu dia suapkan makan lagi dah..

Alisha sekarang ni.. dah tak nak saya suap2 dia dah.. nak makan sendiri.. masuk umur setahun terus tak nak ibu dia ni suap2kan dia dah... Boleh pulak bila saya nak suap, dia pergi mengamuk2 nak ambil sudu dekat tangan saya ni... Huhhh!!

Cepat betullah si Alisha ni nak berdikari... *Ni kes nak bagitahu diri tu dah layak jadi kakak ek sayang?.. :p* hihii.. U all layan je lah gambar Alisha makan ni yer... :-) Tak tahu nak tulis apa sebab kepala risau fikir pasal Alisha... Next entry saya cerita apa yang saya risaukan sangat tu yer...








Comel tak muka Alisha yang penuh dengan nestum ni... muahhahha

P/s : Bila Alisha dah pandai makan sendiri saya rasa seronok TAPI dalam masa yang sama saya rasa RISAU..!!

5 comments.. read them below or add one

mamaNoriz mamaNoriz September 27, 2011
takpe...tapi jgn lupa peratikan dia...

good girl!
syawalsimpsons syawalsimpsons September 27, 2011
sama la ngan syawal...lagi2 duk taska sebok la nak makan sendiri,...banyak la yg tunpah dari masuk mulut..tp takpe..janji dier mau makan...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 27, 2011
hehe.. mkn Nestum perisa ape nie? ^_^
seputihsalju seputihsalju September 27, 2011
mcm sedap jer tgk alisha mkan..
hhahaha..