Sample perfume HUGO & BURBERRY

Minggu lepas saya ada terima poskad dari HUGO.. alaa perfume jenama HUGO tu.. hihii Actually sebelum ni saya ada minta sample perfume dia la.. tapi yang untuk lelaki punya sebab yang perempuan dah kehabisan stok.. hentam sajalah.. free punya pasal.. hihii


Saya ingatkan dia akan hantar sample perfume yang dalam botol 2ml tu ke kan.. *demand*..


Tapi rupa2nya dia sekadar bagi poskad yang terlekat "perfume".. mean, u all nampak tak dalam gambar dekat atas ni.. ada gambar perfume kan.. u all selak gambar tu & dapatlah hidu bau perfume tu.. hahhaha.. Apa2 pun thanks yer ;-)


Selain tu, saya juga ada request sample perfume dari BURBERRY.. Perfume tu dia letak dalam kotak


Tadaa ini barulah syiokkkk dapat sample 2ml.. bolehlah saya spray2.. dah guna pun.. soft je bau dia.. kekal.. suke3... barang free mahunya tak suka.. hahhahhaha

Dalam kotak tu terselit juga kad "thank you" sebab join fan FB dia.. Kad dia pun cantik tau :-) Bagus betul Burberry ni.. Thanks ya..

1 comment... add one now

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 20, 2011
wah.. ina nye dh smpi eh? sy nye xsmpi lg.. laa.. dpt sample bau je eh dr HUGO tue? igtkn dpt perfume nye, ngehehe.. xpe la..