Kami di Taman Rama2

Hari Khamis minggu lepas, kami bertiga telah pergi ke Taman Rama2 di Pulau Pinang.. Kami saja je pergi ke sana, nak bawa Alisha tengok rama2.. budak2 kan suka tengok binatang.. hihii Ok jugalah taman rama2 tu.. bukan rama2 je ada.. binatang lain2 pun ada jugak.. Ohya, harga tiket untuk seorang dewasa RM18, so kami berdua kenalah RM36.. Alisha free je... :-)

Tak nak cakap banyaklah.. jomlah u all layan gambar kami di sana.. hehee





Saya & Alisha







Anak saya ni memang dah tak suka sangat dah orang dukung dia... dah "dapat kaki" lah katakan... hihiii




Kami di dalam galeri


Bila kami pergi ke bahagian cenderahati.. Gambar yang dekat atas ni yang jadi pilihan alisha.. hahhah banyak2 benda, ini juga yang dia nak beli.. Dah selamat tampal dekat dinding rumah saya pun... (",)

P/s : Gambar my dear takda sebab dia yang ambik gambar kami berdua... hahaa

4 comments.. read them below or add one

syawalsimpsons syawalsimpsons September 28, 2011
sue tak penah bawa syawal g tengok binatang...kikikik..binatang lalu depan umah je sempat kasi syawal tengok..nnt nak bawa jugak la...tp penang jauh...kn blk umah kakak br boleh la..koikkikiki
Maya Mayana Maya Mayana September 28, 2011
melaka salah dik..teka lagi...tgh2 aje
Nur Syahida Nur Syahida September 28, 2011
wah bestnya g tmn rama2...srnok tgk rama2 dok terbang kn..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 28, 2011
sukenye buaian rama2 tue, sgt cantik!! Sronok Alsiha ye dpt tgk rama2.. jauh la nk bwk Hannah, huhu~..