Alisha dah mula pandai nak "bergaya"..

Actually, sebelum2 ni.. Alisha bukan suka sangat saya letak headband ke sepit ke atas rambut dia.. zaman dia kecik2, tak reti nak pegang lagi, bolehlah pakai bila dah pandai ni.. jangan haraplah.. saya letak dia cabut.. Nak bagi dia cantik2 pun susah.. hihii


Tapi entah macamana, hari Isnin baru2 ni, boleh pulak dia pergi ambil headband atas kepala saya lepas tu dia pakai dekat kepala dia.. & terus potpet2 sambil pegang headband atas kepala dia tu.. So, saya anggap Alisha tanya saya, "Cantik tak dia pakai headband".. Saya ni pulak melayan dia cakap.. "Cantiknya Alisha pakai"... Boleh pulak tak semena2 lepas tu, si alisha ni boleh senyum gatai.. hahahhahahahha *perasan anak saya nih.. hihiii*

Yang tak boleh tahan tu.. Alisha siap pergi panjat bakul & tengok cermin hokay!!! hahhahhah saya & my dear.. punyalah gelak.. Bijak betoi!!.. Anak dara saya ni dah mula nak bergaya u all.. hihiii


Tengah2 dia pakai tu.. headband tu terjatuh ke dahi dia so tertutuplah mata macam dalam gambar dekat atas ni kan.. boleh pulak dia buat aksi konon2 nak menakutkan saya.... hahahhahhah Kamu ni bijak lah anak oiii!!! Ni yang buat rasa tak sabar2 nak bagi adik dekat Alisha ni supaya dia ada kawan untuk main.. *perlu dipertimbangkan pasal ni*

{ 7 comments.. read them below or add one }

ijA ijA September 24, 2011
nnti alisya ada kawan...bile ada adik baru..
msredcheesecake msredcheesecake September 24, 2011
budak skang memag pandai.... kiut je anak dara dia...
ade2mama ade2mama September 24, 2011
jgn bg alisha hset nty akak terkejut plax dye da pndai taip msg eheheh

da mak dye bergaya..ank msti nk ikut jgk heeh
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 24, 2011
wah, bgus la Alisha nie..pki cekak.. Hannah still xnk pki pape pun atas kpale die, aih~.. "-_-
sue a.k.a umi akif sue a.k.a umi akif September 24, 2011
best kan dpt gurl...molek cotek2 kasi comel ;)
Lia Lomi Lia Lomi September 24, 2011
hahaha.. dia dah suka dah tu..
anisalya anisalya September 25, 2011
comel je. dgn gigi dua batang bawahnya tu. anak2 ni memang. anak saya pun siap pesan jangan ikat rambut. dia tak suka. layankan aje la.